Spiritus Sancti Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Dæven, imponerende arbeid! Den blir strøken den bilen her! Bare husk på å hold deg på banen med bilen! Hehe
Gjest Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 Takk Takk.Håper jeg klare å holde meg på banen ja Her er 2 bilder til av diff opphenget.Er helt ferdig nå Skal bare vaske difflokket!
H_Vatn Skrevet Januar 14, 2009 Skrevet Januar 14, 2009 blir bra dette her jørgen:) hvilke foringer bruker du i traversen?
Bamsebrakar Skrevet Januar 15, 2009 Skrevet Januar 15, 2009 Dette ser jo knallbra ut! Den bakstillinga di blir nok super
Gjest Skrevet Januar 16, 2009 Skrevet Januar 16, 2009 Takker! Tror den kommer til og holde ihvertfall.Men er litt spent om det blir litt mye lyd når diffen er montert stumt.Men det er jo ingen hverdagsbil så jeg kan sikkert leve med litt uling
Trond.S Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Takker! Tror den kommer til og holde ihvertfall.Men er litt spent om det blir litt mye lyd når diffen er montert stumt.Men det er jo ingen hverdagsbil så jeg kan sikkert leve med litt uling Sikker på at det rammeverket der vil holde? Det så litt spinkelt ut. Tror ikke det blir noe problem med uling. Jeg var på ferietur til tyskland i høst med bilen min med diffen hengt opp i aluminiumsfeste rett i karossen. Hørte såvidt lyden men ikke plagsom i det heltatt. Hilsen Trond
Gjest Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Jeg tror det holder.hehe. Går vel bra med stumt montert diff ja. Motoren er jo montert stumt den og og det er nesten ikke hørbart. I kveld har jeg montert drivaksler og sveisa på nye demperfester på bakstillinga. Ble bra.Men jeg glemte kameraet så det ble ikke noen bilder av det. Skal bli senere.!
Gjest Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Fant noen burne bilder fra i sommer som jeg tengte jeg kunne dele med dere Gøy med litt dekk dreping!
Gjest Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Takker! Og ett bilde av JAAS-pf anno 2008 ( i hvertfall di 2 til høyre):
Gjest Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Og ett motorbilde! Ble mye bilder her nå, men det er vel bare gøy?
JonasD Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Har noen bilder av e30'en din fra treffet på Sunndal
JonasD Skrevet Januar 17, 2009 Skrevet Januar 17, 2009 Dårligste kvaliteten det går an å få på bilder da men! Trur e sto rundt ein time å glana på na her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå