Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

i dag ble det bestemt att bilen skal til lakkereren den 25. feb. Blir ikke gjort så mye frem til da på bilen annet enn att jeg skal matte ned motorommet. Men jeg har ett annet lite prosjekt på gang da, jeg solgte 320n min og kjøpte en 318 touring som jeg skal sette 3,5 motoren jeg har liggende i. Blir an artig bruksbil tenker jeg.Skal ta litt bilder når jeg begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Har blitt lite oppdateringer her i det siste. Men holder på med bilen for fullt. Lakering har desvere blitt utsatt noen ganger nå.Mye pga lakereren har hatt for mye og gjøre. Men nå er det bestemt at den skal på lakk den 20 april. Siden det ble så sent så lakerte jeg motoromet selv slik att jeg kan montere motoren. Motoren har fått seg nye h-profil råder og nye lagre og ett generelt oversyn. Alt så foresten nytt utt inni der så den har hatt det fint :) Så den skal i bilen iløpe av uken er planen. Ha skjedd mye småterier å som jeg ikke har gidda skrevet om her.Men det blir vel store oppdateringer fremåver nå når bilen endelig begynner og komme sammen igjen!Lengter etter og lage no lange spor her og der nå når asfalten er tørr :twisted: og fin!

og ett par bilder

1wqlca1csorajx0untto.jpg

d9baihgi3gxp7lxde9r0.jpg

5lhyxje1fy7m58xjxa1b.jpg

5blztjsndc9ijkgut6c5.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...