Gjest Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Takk skal du ha.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Takk skal du ha.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Lurt å sladde skilter så han ikke får et utrivlig brev Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 BTW, du kommer vel på treff i molde i April??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Lurt å sladde skilter så han ikke får et utrivlig brev Skal fikse det med en gang! Edit: fikset nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Hva for treff er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Januar 17, 2009 Share Skrevet Januar 17, 2009 Hva for treff er det? Moldestuket som arrangerer treff i molde 25-26 april.. Ble ikke her i Sunndal pga av bygging av skole.. Stikk innpå siden deres så finner du litt info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 18, 2009 Share Skrevet Januar 18, 2009 dette ser ut til å bli gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p0mba Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Rått prosjekt dette.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 11, 2009 Share Skrevet Februar 11, 2009 i dag ble det bestemt att bilen skal til lakkereren den 25. feb. Blir ikke gjort så mye frem til da på bilen annet enn att jeg skal matte ned motorommet. Men jeg har ett annet lite prosjekt på gang da, jeg solgte 320n min og kjøpte en 318 touring som jeg skal sette 3,5 motoren jeg har liggende i. Blir an artig bruksbil tenker jeg.Skal ta litt bilder når jeg begynner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet Februar 12, 2009 Share Skrevet Februar 12, 2009 Blir litt risting, hvis du bolter diffen rett i rammen uten foring vel? Men, men sabla flott bil, med genial maskin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Fett prosjekt Sendte deg en PM, da jeg skal bygge lik motor til min M5. Hvor mye måtte du ut med for pyramide ringer hos Autotrim? Hvor holder de til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mars 10, 2009 Share Skrevet Mars 10, 2009 Heftig rå denne bilen her, det skal du jammen meg ha! Blir spennende å se den på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Har du fått på maling på bilen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 5, 2009 Share Skrevet April 5, 2009 Har blitt lite oppdateringer her i det siste. Men holder på med bilen for fullt. Lakering har desvere blitt utsatt noen ganger nå.Mye pga lakereren har hatt for mye og gjøre. Men nå er det bestemt at den skal på lakk den 20 april. Siden det ble så sent så lakerte jeg motoromet selv slik att jeg kan montere motoren. Motoren har fått seg nye h-profil råder og nye lagre og ett generelt oversyn. Alt så foresten nytt utt inni der så den har hatt det fint Så den skal i bilen iløpe av uken er planen. Ha skjedd mye småterier å som jeg ikke har gidda skrevet om her.Men det blir vel store oppdateringer fremåver nå når bilen endelig begynner og komme sammen igjen!Lengter etter og lage no lange spor her og der nå når asfalten er tørr og fin! og ett par bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå