Gjest Skrevet April 27, 2009 Share Skrevet April 27, 2009 Ja nå begyner jeg og bli lei av att lakeringen blir utsatt... ble uttsatt enda 14 dager nå.Men skal på lakk den 5. mai nå da.og da SKULLE det bli.Han har tydeligvis alt for mye og gjøre. Men det blir vel! Motoren har kommet inn og jeg har sveisa nytt grenrør som jeg monterte i kveld. Nermer seg oppstart ivertfall. Det var alt får nå. begyner og ligne noe ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Kjedelig med så mange utsettelser på lakkeringa. Men ser jo ut som det begynner å dra seg til med monteringa, så da går det vel fort fra bilen blir lakkert til den er kjøreklar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Satan så rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Joda nermer seg oppstart igjen. Så det går vel fort når bilen blir lakert. Har bestilt bremsing/mapping på bjørnstad bil den 22. juni. Da skal trykket opp til 1,3-1,5 bar er planen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Du får utsettelser på lakkeringa, den har jeg i boks. Motor-instalasjonen min derimot - den blir utsatt og utsatt og utsatt.. Hehe, du vil ikke komme til Larvik å slenge i s38'n min da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Sammy Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Heftig bra dette! bra noen lever drømmene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Har det ikke vert ca 60 mil til larvik har jeg lett montert 3,8n i bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 28, 2009 Share Skrevet April 28, 2009 Ja? Jeg har leilighet på utsiden av huset.. Du kan bo gratis der:) Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet April 29, 2009 Share Skrevet April 29, 2009 I dag har jeg modifisert og montert downpipe og laget wg rør+ litt annet småtterier. Bilder er gøy: Blir fjong med litt lakk Ny down pipe Wg de oppe ett sted Ny wg rør utt gjennom front Oppstart fredagskveld er planen.Nermer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 4, 2009 Share Skrevet Mai 4, 2009 Da står bilen hoss lakkerer!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stale_H Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Venter i spenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 5, 2009 Share Skrevet Mai 5, 2009 Ja jeg å=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Da er bilen ENDELIG lakert!!!!Jeg er meget fornøyd! Så nå begyner monteringen for fullt. Gleder meg. Driver og lager moteriktige bane hjul av noen gamle rondel hjul. Mye hk på gården nå. E30n til Anders sto tilfeldigvis bortom veggen Blir flere bilder etterhvert. Skal ta noen ute i sola så dere for se litt av glansen i lakken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 morsomt med fler som kjører lilla e30 pent bygg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 14, 2009 Share Skrevet Mai 14, 2009 Dristig valg av farge. Heftig motorbygg, kommer nok til å flytte bra på seg denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå