Gjest Skrevet Mai 15, 2009 Share Skrevet Mai 15, 2009 Da har jeg montert litt ting igjen da. lykter og div. Forsetter montering i mårra. da skal jeg ha bilen ut i sola så jeg får til noen fine bilder.Må bare si att jeg er MEGET fornøyd me bilen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 pent ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 fått ferdig hjula da jørgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2009 Share Skrevet Mai 16, 2009 Har ikke fått ferdig hjula enda. Står igjen lakering av senter og litt polering.Er ferdig pussa da. Var mye jobb gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 NYDEEELIG Virker som du har masse erfaring/kunnskap med dette her! Morsomt og se! Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 17, 2009 Share Skrevet Mai 17, 2009 takker!Gøy med positive komentarer.Har montert bagasjeluke hengsler, og venstre siderute + div annet smått i kveld. Tok bilder og men glemte kameraet i verkstedet Får legge di ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Fantastisk rått. Virker som om dere(JAAS) kan å trimme Gleder meg til å se fortsettelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Denn ble jo riktig lekker Komme du til Ruskogen 5-7 juni? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mai 18, 2009 Share Skrevet Mai 18, 2009 Steike dette blei bra, blir morsomt å se på treff i sommer Hvilke felger skal du ha på foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Takker nok en gang for fine komentarer. Blir nok ikke rudskogen nei. Tror ikke den blir ferdig til da, er så mye og gjøre på jobben nå. Men den blir og se på gatebil våler. Endre87: Jeg skal på bbs/kerscher rx 9-10*17 på den. Driver og pusser di opp. skal lakkes mm. Her er felga. Blir disse til og begynne med. er ikke fine så di blir lakert sort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sierracossie Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 likte de baklyktene dine jeg. Hvor får man kjøpt de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
patricko Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 likte de baklyktene dine jeg.Hvor får man kjøpt de? er gått ut av produksjon så de må event. kjøpes brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre87 Skrevet Mai 21, 2009 Share Skrevet Mai 21, 2009 Blir bra med de felgene ja Lykke til videre med monteringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 Da er bilen startet! Planen er og få den kjørbar iløpet av uka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet Juni 1, 2009 Share Skrevet Juni 1, 2009 drit rå bil! likte fargen godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå