Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for det :) Jeg skal til våler ja, men ikke med bilen. Går ikke i orden med henger og bil til og dra med til da desverre.

m5p3q470gb6kwqhsqbse.jpg

ggn8zu4kja4se06dsizj.jpg

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

blei bra med LM kopier da.

Det er feite felger det gitt. ;)

Gleder meg fælt til mine dukker opp også. ;)

Kjipt du ikke får tatt med deg bilen nedover på våler da.

Det hadde vært stas å sett den i aksjon.

Skrevet

Hvor høyt ligger registeret ditt? Du har jo litt korte runners.

Skamrå e30 med endeilig farge og übergrom maskin:wink:

Angående dekkbudsjetttet, kan du spraye dem fulle i hardskum (slik som på trucker) varer lenger d :twisted:

Skrevet

Registret er fint har nesten fult på 4000. Begynner og bli fornøyd nå. Men clutsjen slurer.

• 2 weeks later...
Skrevet

Jau da.Sacs 765 trykkplate og 4-pads sinter tåler ikke 944rwnm.Den slurer om jeg kjører på gruntrykk og.Da er det 610whp og ca800wnm. 3 platers tilton er bestilt og kommer kansje i morgen. Gleder meg til den er montert så jeg får prøvd bilen. Sideskjørt blir og montert i nermeste fremtid, så skal hallburet i. Og så har jeg en liten plan om nu lokk under pansret. Har nemelig en nabo som driver med pulverlakkering.Skal prøve og ta litt bilder av det som skjer fremover.

Skrevet

Mangler ikke noe på effekten iallefall!! :twisted:

Var det 18" LM replica fra GS du bestilte? Innpress?

Bilen din begynner virkelig å snuse høyt i toppen av de råeste E30er i Norge.

Skrevet

Takk for det oddis. :) Lm rep. fra gs ja. det er 8,5 et18 på framfelga og 9 et20 på bak felga. Jeg skal kjøpe 10mm spacere bak og 245.35 dekk. Ser litt teit ut når hjula er under bilen :D

Skrevet

Da er tilton clutsjen kommet.!

Nå slurer ikke gåstolen til Jonas a :D7su7xhhl46hd4zp1ihm7.jpg

q26xib19s6skp8anix6i.jpg

Bremse papir på e30n.

2jc85n92h0rjso9iubgp.jpg

Skrevet

Ja må til det! Gåstolen er kunn grunnmappa på stue gulvet vårt enda :P

Skrevet

Utrolig rå bil du har der gitt, er jo kjent i hele distriktet den tralla der gitt:P hehe mye snakk om den lilla e30, som går noe HINSIDES utti surnadal:P hehe

Men du? ble det så du laga deg en tråd om hvordan man bygger om til 3.5 i e30? Hadde vært intressant:)

Skrevet

Takk for det du. Det ble ingen tråd om den 335 touringen. Jeg gjorde den ferdi på 2 kvelder så det ble ikke tid til bilde takning eller noe :) Har solgt den og nå. Vi har jigger til og lage motorfester som passer m30 i e30, Så si fra vist noen trenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...