Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Husk forsterka knuter Jørgen! Jeg vridde splines`n på midtre knuten flere mm på 535`n...

Regner med du bygger uten mellomledd nå, men jeg ville hatt sterkere knuter, samt ringer boltet i kaross i tilfelle noe smeller av... Ikke kjekt å leke stavhopper ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jau da.Her går det bra :lol: tok og mekka sammens en mellomaksel så bilen var kjørbar til jeg fikk ordna den kraftigere akselen. Tok en liten prøvetur, bare for og sjekke om alt var ok. Så dro jeg på for fult i tredje giret, ikke no klusjing eller noe bare fult pådrag, joda.PANG!! sa det under bilen. Det var det 3. giret :twisted: Ikke no overaskele akurat da det er over 1000nm i motor. Har nå tinga på en e36m3 3,2 6 trinns kasse som jeg skal teste. Di skal tåle mye. Er vist samme innmat som i e34 m5 6trinns og di har jo rykte på seg for og tåle en del.Må sveise om klutsjhuse på den da.Håper bilen holder etter dette. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker!! Har kjørt med getrag 265 nå. Fra gammel 535.Tåler det samme som m5 kassa ca.Dvs ikke nok! :) Bruker hardy skive ja. Di tåler det meste faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det. Vet det blir dyrt ja, men sånn er det. :) Men jeg tror den holder en stund da.Skal justere den ned til grunntrykk (1bar) når nykassa er montert, bare for og venne meg litt til den nye klutsjen mm. Den river noe sinnsykt i drivverket.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...