Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet
hei, har du noe tips ang sveising med det apparatet? har AKKURAT samma på verkstedet, men jeg skjønner ikke en dritt ang det. skulle ha sveisa litt trykkrør selv+ en sprekk i felg. sveise stål er ikke noe prob, men alu fikser jeg ikke, så noen enkle tips? :)
  • Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Neon: Hvilken fage har du på volframen? Det skal være grønn merking bakpå den på alu. Sett på ac still på strøm og sveis. Prøv uten puls da slipper du mange av justeringene.=) Lett som en plett.

Bele: Bremsing utsatt til tirsdag pga jeg og anders ikke fikk fri fra jobb...

Skrevet

lett som en plett sier du ja, hehe, vi får se. ang farge så aner jeg ikke, du snakker om de pinnene eller? er altså helt grønn på dette med alu, men har bare tilgang til en dønn lik din så jeg må jo prøve litt. :)

Skrevet

Pinnene ja=) Skal være grøn merking på den. er rød på stål.

Skrevet

greit, men når jeg først plager deg med detta, kunne ikke bare tatt et bilde av fronten på apparat med innstilliger du bruker? send på PM så holder vi byggtråden din fri for slikt :D

Skrevet

Jeg kjører org på min. Tore Topplokk ved autotrim mente det ikke var noe poeng i og bytte vist di var i orden. Kjører org kammer og ikke høyere turtall enn org så går det fint.

Skrevet

Var og bremsa litt igjen i dag da. Bremsa 757whp og 957wnm på 1,7 med 98oct. Og 802whp og 1046wnm på 1,7 med vp109oct. Det er jo greit=) Skulle opp i 2 bar men det var tegn på lekkasje på toppakning i siste pullet. Men effekta er jo helt mongo så jeg er fornøyd. Håper ppf får inn den nye toppakninga si snart nå da!=)

Skrevet
Var og bremsa litt igjen i dag da. Bremsa 757whp og 957wnm på 1,7 med 98oct. Og 802whp og 1046wnm på 1,7 med vp109oct. Det er jo greit=) Skulle opp i 2 bar men det var tegn på lekkasje på toppakning i siste pullet. Men effekta er jo helt mongo så jeg er fornøyd. Håper ppf får inn den nye toppakninga si snart nå da!=)

gratulere med rå tall hehe, skiller jammen ikke så mye når man snakker slik effekt, og 4x kostnad i drivstoff?

hvilken pakning kjører du og hva skal du ha nå?

Skrevet

Skiller uansett ikke mye mere enn dette når man ikke justerer opp trykket. Denne økningen fikk vi bare med justering av tenning.=) Har lett blitt mere på 2bar. Kjører med mls, har tenkt og kjøre med coperring pakning nå.

Skrevet
Skiller uansett ikke mye mere enn dette når man ikke justerer opp trykket. Denne økningen fikk vi bare med justering av tenning.=) Har lett blitt mere på 2bar. Kjører med mls, har tenkt og kjøre med coperring pakning nå.

ja tenning gir mye, men vær ærlig nå.. mener du det er vits å tøye strikken helt ut? eller drar du til noe sier stopp for morro :D

såg di hadde fått coperring i hus til m20, ble pyramide på meg pga borringen, men Ebb som maskinerer va mye mer gira på Mls :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...