Gjest Skrevet Mars 6, 2010 Skrevet Mars 6, 2010 Jaja. Har ikke rørt bilen siden bremsing. Men det blir fult kjør igjen når toppakningen kommer i hus. Nytt diff feste skal lages og. Har kjøpt 2 stk helgummi foringer som skal brukes. Så går jeg og tenker på mye rart for tiden.. Vurderer og selge e30n etter ent sesong til fordel for ett nytt ganske omfattende prosjekt. Ingen ting er bestemt så tiden får vise hva som skjer. Jeg skal uansett bruke den i sommer.
Gjest Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Er ikke det faktisk.=) Men det blir ihvertfall en gammel slede av en bmw. Kommer til det vist det blir noe av det. Kommer ann på om noen er villige til å punge ut det jeg vil ha for e30n.
e30 tic Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Jaja. Har ikke rørt bilen siden bremsing. Men det blir fult kjør igjen når toppakningen kommer i hus. Nytt diff feste skal lages og. Har kjøpt 2 stk helgummi foringer som skal brukes. Så går jeg og tenker på mye rart for tiden.. Vurderer og selge e30n etter ent sesong til fordel for ett nytt ganske omfattende prosjekt. Ingen ting er bestemt så tiden får vise hva som skjer. Jeg skal uansett bruke den i sommer. når du hadde diffen boltet direkte i karossen, fikk du (plagsomt) mye uling i fra diffen da? For jeg har laget holdere med e36 foringer i gummi og et sett i alu, men ble fristet til kjøre med dem i alu om det ikke gir for mye støy, bilen skal jo kjøres til vanlig.
Gjest Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Det bråker ikke så mye nei. Men jeg skal lage meg ett nytt feste med 2 harde gummi foringer nå. Har mere tro på det.
e30 tic Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Det bråker ikke så mye nei. Men jeg skal lage meg ett nytt feste med 2 harde gummi foringer nå. Har mere tro på det. ¨ okei. ja det er nok tryggere det. slik ble mine hjemmesnekret.
Gjest Skrevet Mars 7, 2010 Skrevet Mars 7, 2010 Ser bra ut. Skal legge ut bilder av mitt jeg og når den tid kommer.
E30_Dale Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Får du mye ut av effekten på bane, med tanke på annet enn hjulspinn? Bare litt sånn nysgjerrighet...
336mik Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 Har sett gjennom tråden,men ikke funnet noe info angående tenning/coiler. Post gjerne oppsett/bilder med info.
Gjest Skrevet Mars 8, 2010 Skrevet Mars 8, 2010 E30_dale: Har da gått grep i 4 gir. Men jeg spinner i hvert gir vist jeg vil ja=) Jeg kjører med electromotive coiler.
tool-nes Skrevet Mars 9, 2010 Skrevet Mars 9, 2010 Lager du innsug til M50 i e30 også eller? Sånn at man kan slippe å bytte bremsekraftforsterker osv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå