Gjest Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Takk ja! Halv bur koster kunn 1900kr. Men da må alt tilpasses. Skal kjøpe med skrukoblinger slik att det blir lett og evt ta ut ved behov. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Takk ja! Halv bur koster kunn 1900kr. Men da må alt tilpasses. Skal kjøpe med skrukoblinger slik att det blir lett og evt ta ut ved behov. okda Var ikke gale det. er det alt bak da liksom ?(halvbur) ikke de som går ned i dashen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Er alt bak ja+stag fremover på skrå ned på gulvet under dasjen. Er bilder på pedersen racing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 du må bare høre med deg. jeg driver og setter inn s38 i e30n nå vettu og da sku jeg gjerne visst måla på de senkeklossene du har brukt for og senke traverssen. evt om du fikser ett sett til meg? har du brukt e28m5 termostathus osv på den lilla din? mvh Thorbjørn R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Ja, på tide med en liten oppdatering da. Driver og sveiser litt rust for tiden da, noe i gulv og innerskjermer foran, dette gidder jeg ikke ta bilder av da det ikke er så intresant.så ha jeg pungta sammen buret og sveisa i cab forsterkninger i fjørtårna forran. Lilla bilen blir og demontert så smått innimellom. Løfte bukken er for tiden opptatt av min brors rs2 så det er litt begrenset hva jeg kan gjøre under bilen av demontering og div. Men det blir.Thorbis- Senke klossene flytter traversen 20mm ned ihvertfall. husker ikke måla, men jeg hadde en travers liggende så tok jeg mål av den av hull og lignende. Meget enkelt. Og ja jeg bruker e28 termostathus. Rørene er enkle og lage selv.Du må sveise på en rørstuss til på den røra som går på eksos siden av toppen. Bruker e28 535 radiator. Funker meget bra. Men termostathuset koster flesk desverre. Har foresten og kjøpt meg sport evo vinge i karbon med karbon flapp..Her er er noen dårlige bilder av div. Ikke noe spenende men er jo bedre enn ikke no Vingen: Bur: Cab forsterkning: bbs ch 8,5 17 som skal på m3n: Og ett mimre bilde fra våler treffet i vår : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Passet felgene rett på uten spacer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 ja. Er meget go plass til bremser i disse felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Er det buret det halvburet pedersens-racing selger? Lurer på sånn selv. Hva ga du for det? Digger prosjektet! Noen bilder fra da jeg og han yngve kjøpte bilen av var ute å cruisa:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det er halvburet til pedersen racing ja. meget kurant og tilpasse.Se der ja!hehe. Takk for bildene. Prosjektet ditt er så værst det heller E28 535 diff kommer iløpe av uken, så da blir det bygging av bakstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Okei, hehe, hvor mye ga du for det? Kan godt sende svar på PM.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 UPDATES! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Blir stor updare snart. Store endringer i planene her nå. Jeg har desverre funnet MYE rust på m3 bilen... Så mye att jeg har bestemt meg for å bruke den som dele bil til lilla bilen. Nye m3 bakskjermer er handla og alt av løse m3 deler blir tatt fra den grå og satt på denn lilla. Rusten var gjemt med sika og tektyl så det så bra ut før jeg begynte og lete.! Dyr delebil ble det men. Bilder kommer etterhvert som ting skjer her. Har litt dårlig tid akurat nå da jeg og min fru akurat har blitt foreldre til en liten gutt. Ble født 3 måneder for tidlig så det har blitt mange runder frem og tilbake på sykehus. Men mor og barn har kommet hjem nå, så nå er ting normalt igjen.M3 evo2 leppe er kommet og svikståls akler og ny clutsj er bestilt. Planen var og korte inn akslene selv men det ble og kjøpe istede da det blir nokk og gjøre likevel i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Blir stor updare snart. Store endringer i planene her nå. Jeg har desverre funnet MYE rust på m3 bilen... Så mye att jeg har bestemt meg for å bruke den som dele bil til lilla bilen. Nye m3 bakskjermer er handla og alt av løse m3 deler blir tatt fra den grå og satt på denn lilla. Rusten var gjemt med sika og tektyl så det så bra ut før jeg begynte og lete.! Dyr delebil ble det men. Bilder kommer etterhvert som ting skjer her. Har litt dårlig tid akurat nå da jeg og min fru akurat har blitt foreldre til en liten gutt. Ble født 3 måneder for tidlig så det har blitt mange runder frem og tilbake på sykehus. Men mor og barn har kommet hjem nå, så nå er ting normalt igjen.M3 evo2 leppe er kommet og svikståls akler og ny clutsj er bestilt. Planen var og korte inn akslene selv men det ble og kjøpe istede da det blir nokk og gjøre likevel i vinter offda, det er ikke mye gøy.. Menmen fikser det du fant du dysene foresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Gratulerer med baby.... 3 mnd var jo veldig tidlig. Må være en tøffing han gutten din som tør å komme så tidlig... Gled deg til han står i garasjen og vil mekke på bil.. Har en på 4 selv som aldri går lei av å være med å skru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Blir stor updare snart. Store endringer i planene her nå. Jeg har desverre funnet MYE rust på m3 bilen... Så mye att jeg har bestemt meg for å bruke den som dele bil til lilla bilen. Nye m3 bakskjermer er handla og alt av løse m3 deler blir tatt fra den grå og satt på denn lilla. Rusten var gjemt med sika og tektyl så det så bra ut før jeg begynte og lete.! Dyr delebil ble det men. Bilder kommer etterhvert som ting skjer her. Har litt dårlig tid akurat nå da jeg og min fru akurat har blitt foreldre til en liten gutt. Ble født 3 måneder for tidlig så det har blitt mange runder frem og tilbake på sykehus. Men mor og barn har kommet hjem nå, så nå er ting normalt igjen.M3 evo2 leppe er kommet og svikståls akler og ny clutsj er bestilt. Planen var og korte inn akslene selv men det ble og kjøpe istede da det blir nokk og gjøre likevel i vinter Faen, det var synd - dessverre nevnte jeg dette tidligere i tråden din men da virket det ikke som om du ville høre på det... Uansett bra at du ikke mister motet og står på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå