Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjører bare etter mørkets frembrudd så ingen film. Men det skal bli det lover jeg. Har ordnet med kameramann til våler nå.=)

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har montert di nye hjulene paa bilen.å den ble sinnsykt mye råere med 10 tomms hjula bak.bilder kommer.

Skrevet

Ja effekta er jeg fornøyd med. Håper det blir en tur på skogen på september.

Skrevet

Det blir bilder når jeg har fått montert skjørtene. di er nå på lakk!=)

• 2 weeks later...
Skrevet

Nei di er fremdeles på lakk! Ble ett lite skritt bakover og her tidligere... Fant ut etter litt tyning att jeg fremdeles hadde lekasje på toppakning. Så nå er blokka i oslo på pyramidring maskinering. Men tror den er igang til neste helg.Håper det blir bra nå. Skal til våler og spinne!!

• 2 weeks later...
Skrevet
Nei di er fremdeles på lakk! Ble ett lite skritt bakover og her tidligere... Fant ut etter litt tyning att jeg fremdeles hadde lekasje på toppakning. Så nå er blokka i oslo på pyramidring maskinering. Men tror den er igang til neste helg.Håper det blir bra nå. Skal til våler og spinne!!

Du må love meg å montere inboardcam når du skal ut på banen, så vi får sett skikkelig film av dette beistet nå, og hørt lyden!!

Skrevet

Har ordnet med kameramann til våler så det skal bli.=)Håper bilen kommer sammens igjen iløpe av neste uke. Monterte foresten sideskjørt i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...