Gjest Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 Kjører bare etter mørkets frembrudd så ingen film. Men det skal bli det lover jeg. Har ordnet med kameramann til våler nå.=)
rakett Skrevet April 11, 2010 Skrevet April 11, 2010 1 stykk herlig bil s38 turbo, det er ikke for folk som er redd for akselerasjon tror jeg!
Gjest Skrevet April 12, 2010 Skrevet April 12, 2010 har montert di nye hjulene paa bilen.å den ble sinnsykt mye råere med 10 tomms hjula bak.bilder kommer.
Larsen_m535i Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Rått effekt uttak dette:) Har trua på gammel bmw 6'er. Blir det tur til Rudskogen i sommer med bilen også?
Gjest Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Ja effekta er jeg fornøyd med. Håper det blir en tur på skogen på september.
Gjest Skrevet April 14, 2010 Skrevet April 14, 2010 Det blir bilder når jeg har fått montert skjørtene. di er nå på lakk!=)
Gjest Skrevet April 27, 2010 Skrevet April 27, 2010 Nei di er fremdeles på lakk! Ble ett lite skritt bakover og her tidligere... Fant ut etter litt tyning att jeg fremdeles hadde lekasje på toppakning. Så nå er blokka i oslo på pyramidring maskinering. Men tror den er igang til neste helg.Håper det blir bra nå. Skal til våler og spinne!!
oddis Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Nei di er fremdeles på lakk! Ble ett lite skritt bakover og her tidligere... Fant ut etter litt tyning att jeg fremdeles hadde lekasje på toppakning. Så nå er blokka i oslo på pyramidring maskinering. Men tror den er igang til neste helg.Håper det blir bra nå. Skal til våler og spinne!! Du må love meg å montere inboardcam når du skal ut på banen, så vi får sett skikkelig film av dette beistet nå, og hørt lyden!!
Gjest Skrevet Mai 6, 2010 Skrevet Mai 6, 2010 Har ordnet med kameramann til våler så det skal bli.=)Håper bilen kommer sammens igjen iløpe av neste uke. Monterte foresten sideskjørt i dag!
E28 TURBO Skrevet Mai 7, 2010 Skrevet Mai 7, 2010 Når er treffet, denne helga? Eller neste? Du skrur vel somF om dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå