Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...

DA er bilen startet opp med pyramid ringer!! Ingen Tegn til lekasje så langt. Har gått seg varm nå, så i morgen blir det ettertrekking av topp. JIPPI!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er bilen startet opp med pyramid ringer!! Ingen Tegn til lekasje så langt. Har gått seg varm nå, så i morgen blir det ettertrekking av topp. JIPPI!!

pyramide ringer har jeg tro på :)

Litt Ot har du noe pakningstoff på selve pakningen? I beskrivelsen fra ppf sier di at det skal smøres silikon på begge sider, for meg føles det som litt unødvendig ettersom man har nyplana blokk og topp og ny pakning som kun skal holde vann og olje på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde på litt locktite stoff. jeg følgte brukanvisning til pungt og prikke. di har jo prøvd dette så tror det er lurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke nr. Svart gugge av no slag. Har etterdratt toppen nå. Har igjen og montere kammer og turbo. Fy faen for en dritt motor og skru på disse s38. to delt topp suger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DA er bilen prøvekjørt og funnet iorden!! Går som faan. Så imorgen skal den få seg en vask og ett par klistermerker så lastes den på hengern og så drar jeg til våler!! Skal kjøre fredag og lørdag ettet planen.! Håper dritten holder denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...