Gjest Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 det er heldigvis ikke før 21. mai.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Var det jeg håpet. Da tror jeg jeg kan komme å heie på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 7, 2010 Share Skrevet Mai 7, 2010 Det må du gjøre ja!!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 DA er bilen startet opp med pyramid ringer!! Ingen Tegn til lekasje så langt. Har gått seg varm nå, så i morgen blir det ettertrekking av topp. JIPPI!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 16, 2010 Share Skrevet Mai 16, 2010 DA er bilen startet opp med pyramid ringer!! Ingen Tegn til lekasje så langt. Har gått seg varm nå, så i morgen blir det ettertrekking av topp. JIPPI!! pyramide ringer har jeg tro på Litt Ot har du noe pakningstoff på selve pakningen? I beskrivelsen fra ppf sier di at det skal smøres silikon på begge sider, for meg føles det som litt unødvendig ettersom man har nyplana blokk og topp og ny pakning som kun skal holde vann og olje på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 jeg hadde på litt locktite stoff. jeg følgte brukanvisning til pungt og prikke. di har jo prøvd dette så tror det er lurt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 den grønne 573 eller noe sånn? ja di har nok kontroll, trodde bare alle slike silikonstoff sleit med å overleve i såpass temperatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 husker ikke nr. Svart gugge av no slag. Har etterdratt toppen nå. Har igjen og montere kammer og turbo. Fy faen for en dritt motor og skru på disse s38. to delt topp suger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MMTuning Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Høres bra ut Hvordan er det å komme til lokket i bakkant av toppen på e30 syns det er et helvete på e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Det er ett sant helvete.Såre knoker blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Mai 17, 2010 Share Skrevet Mai 17, 2010 Det er ett sant helvete.Såre knoker blir det. bedre med stein alder motorer hehe se om du finner ut hva den heter da, har det meste på lur, greitt å kline på noe som jeg vet virker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 19, 2010 Share Skrevet Mai 19, 2010 DA er bilen prøvekjørt og funnet iorden!! Går som faan. Så imorgen skal den få seg en vask og ett par klistermerker så lastes den på hengern og så drar jeg til våler!! Skal kjøre fredag og lørdag ettet planen.! Håper dritten holder denne gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Det gjør den nok. Må komme til Rudskogen da på Søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Melkvik Skrevet Mai 20, 2010 Share Skrevet Mai 20, 2010 Må få filma kjøringa di da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beisern Skrevet Mai 21, 2010 Share Skrevet Mai 21, 2010 Måtte donere ei 535 Drivknute tidligere på vålerbanen idag gitt ; ) nok med mos i denna bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå