Gjest Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Takk for det. Ja det er så jævli rått! Skal ringe vs på mandag og sjekke priser på drev og hus. Er heldigvis biligere deler til tremec en bmw kasser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Vurdert TKO kasse med dogbox innmat? Skal visstnok ikke koste så allverden heller. http://www.youtube.com/watch?v=ha1Z2aky7QI Byggetråd av en svenske bosatt i USA som gjorde dette på sin S14 Turbo E30 http://208.109.219.183/forums/showthread.php?t=33808 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Driver og vurderer det ja. Den er vist helt konge og gire med ifølge vs.Er en del sterkere og pga annen herding i dreva+att huset er forsterka. Men den er en del dyrere. Koster 38k+moms.... Så jeg må uansett reparere den jeg har slik att jeg evt for solg den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Ja, det var noe sånt jeg og hørte, 3500-4500 dollar. VS sender vel dreva til Jerico avdeligen i England og får de spesialherdet (kjeramisk coating av noe slag). Mener han sa kassa hans hadde kosta bortimot 160k, med top of the line deler fra Jerico. Men så var det vel kasse til drag E36n til han og Björk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Kassa vs har montert nå er en 6 trinns sekvensiell kassa fra en turbo viper som vanligvis blir brukt i 24 timers løp. Den koster 125k+moms.=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Ja bilen fikke seg ny girboks her en kveld. Sveisa om en m3 zf boks som låg og slang. Måtte og slenge sammens en mellomaksel. Korta inn en 750il aksel i begge ender.Fant ut att denne hadde 35mm spline(29mm på e30 og e28mm) og hadde grovere kryss. Det ble kanon bra! Rister ikke og kassa er stille og fin. Kjører nå på grunntrykk på 1 bar(610hjulhk) for og skåne kassa så lenge det går. Blir artig og se om denne varer lengere enn ett treff med herjing. Gjør den det selger jeg tremecen og kjøper en haug med zf bokser for pengene, Virker som di er ganske holdbare og di er jævlig goe og gire med.Utveklinga ble mye bedre og da zfen har 1-1 på 5. gir.Har og begynt og bli påvirket av visse her inne til og skifte tannstang. Så er på jakt etter e36 stang. Si fra vist noen har en for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Jeg solgte foresten hallburet mit her en dag. Jeg vil sveise helbur i bilen nå. Tror det kan være på sin plass da resten begynner og bli ganske extremt. Kjekt om man lander på taket . Noen som har peiling på hvor bra tillpasset selvsveisebura fra pedersen er? Jeg vil ha bur som ligger tett inntil stoplene.Noen andre forslag til bur? Skal sveise tårn til tårn bur slik att bilen kan tåle ett lite hopp i ny og ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 etter det jeg har hørt så må pedersen bura tilpasses litt for å bli helt bra. begynner jo bli en av norges mest extreme e30'r dette! grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hadde iallefall sveisa kryss i tak, bak setene, og i døråpningene. Da kan du tåle rimelig heavy sidesmell, rundvelt og frontflip. Ta en kikk på buret til Håvard Saxerud (E30 M3 DTM), det er rimelig omfattende opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Takk for det kristian! Er ikke ferdig enda=) Oddis:Blir henta en del inapirasjon fra dtm burene ja. Men vil ikke ha kryss i dørene tror jeg. Hender da bilen blir brukt når man skal til sentrum og kjøpe kebab og, Da kommer jeg meg ikke inn i bilen vist det er ett kryss der=) Bilen skal og selvsagt få seg ett strøk med lakk invendig sammens med buret. Ser helt jævlig ut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hehe, kjøpe kebab med bil som blir pusha av 802whp og 1046wnm er jo ikkje kvardags kost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hehe. Nei er kansje ikke det.Men er jo fin og go og kjøre så hvorfor ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hehe. Nei er kansje ikke det.Men er jo fin og go og kjøre så hvorfor ikke Ja altsoeeeee, eg hadde no brukt den eg og. Seie ikkje det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Christer sine kasser holdt akkurat 10 runder på fullt trykk, raste 3 gir på 3 kasser samme helga. Alle på 10ende runde faktisk.. Og ja er turtallet som tar tremecen, er jo egentlig ei industri kasse sånn sett, med rette drev, men i rent dreimoment er den sterk. Har og litt tro på ei kasse fra ZF som Yngve sier her, enda kult å fått fatt i ei 530 manuell kasse f eks... Har ikke hørt noen av disse rase på 530n iallefall. Og den spytter jo ut endel moment den og men det var 3.0 m3 kasser han rasa noen av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Den jeg kjører med nå. Forventer ikke att den holder for alltid men den er billig så ett ras av den har ikke så mye og si. Hvilken kasse skal du kjøre med nå kimmit? Og Hvilken effekt blir bilen brukt med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå