Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kristov: Var ikke noe med att jeg ikke ville høre på deg. For alt dette kom fram etter jeg fjerna all sikaflexn og tektylen som hvar under bilen. Såg faktisk bra ut. menmen. Men motet mister jeg ikke. Blir bare bedre av dette egentlig. For lilla e30n vet jeg tilstanden på.

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det er nokk meget ille desverre. Har ikke bilder av det enda.Var vanskelig og se i og med att det var sika og tektyl og dritt utenpå. Kunne flytta over skjermer ja, men en kompis av meg har nye liggende som jeg får til gopris :) C-stolpe dekslet og alle andre m3 delene skal jeg bruke. Skal kutte av skjerma av grå bilen og.Kjekt og ha. Har kansje gått og fiksa grå bilen men jeg har jo en motor med litt krefter(som skal få mere) så jeg tror det er en fordel med ett karoseri som ikke rust sveisa i alle hjørner. Heldigvis er min andre e30 i meget bra forfatning da. Detta blir bra til slutt! Den Skal stå ferdig med ny mappet motor på våler treffet :D I dag kom foresten sviktstålsakser ny clutsj og m3 evo2 leppe i posten. Nå har jeg så mye nye deler att jeg vet ikke hvor jeg skal begynne :D

Skrevet

jaja. Men sånn er det bar noen ganger! Ikke noe som er så gøy som mye nye deler og montere. :D

• 3 weeks later...
Skrevet

jaja. Her går det litt sakte for tiden. Men noe har hent. Har bestemt meg for att jeg skal sette bort sveise jobben med skjermene til en slekning av meg som er biloppretter. Dette pga att jeg vil att dette skal bli HELT perfekt og skal vare en stund med tanke på rust å greier. Så nå blir alt sveisa med pungt sveise maskin. Men all tilpassing skal jeg gjøre selv. Høyre side er nå 99% klar til sveising. Bilder er det som vanlig dårlig med, men jeg skal tilpasse venstre side i morgen kveld og jeg skal prøve å ikke glemme kameraet da. Fant foresten en liten burnoutfilmsnutt fra da vi var på acr i sommer. Sparker her løs i 4 gir gunnet iritasjon over en bomgiring :twisted:

http://www.youtube.com/watch?v=EiZGXvMqXrg

Skrevet

Her kommer litt bilder av tilpassing og prøvemontering av skjermer. MYE jobb dette gitt. Er helt ferdig tilpasset på venster side nå. Neste blir og gjøre klar høyre sida, Så triller jeg den bort til han som skal sveise. Er heldigvis en nabo så det blir ikke lange turen.Gler meg til jeg er ferdig med dette.!

Her er alle pungta borra opp. Brukte sveise pungt borr så jeg ikke lagde hull i begge platene..

a62n90cf5w4o5lybocc3.jpg

Prøvemontert!

zx5dscjd2zf8ebnyx4nu.jpg

vy08pqunozapgs2nig7n.jpg

Prøvemontert med c stolpe og luke!

jf3t8dnyapwsswv6w7l1.jpg

Sånn ser det ut nå.

ul83n5oa3h04ae47hgkz.jpg

Skrevet

Fant foresten ett bilde av en daytona violet m3. Må si jeg gleder meg til bilen er ferdig :D

m0hxlez0us3iow7974my.jpg

Skrevet

Beholder fargen ja. Slipper og lakke taket og panseret og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...