Gjest Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Hehe. Takk for gode ord=) Nei man kan jo ikke gi seg!. Jeg har jo hus, kone og barn i tilleg til dette og så jeg har nokk og henge fingra i. Kom akurat hjem nå etter en lang økt i verkstedet, og motoren er nesten ferdig montert. Så i morgen blir den stappa nedi bilen og startet! Jeg varma motoren med en varmeovn på 29kw før jeg etterdro toppboltene denne gangen. Så slipper jeg det styret med varmkjøring og ettertrekking når motor er i bilen. Var en grå e30 som dreiv og slura og smalt no jævlig i kveld og.Lurer på hvilken gal mann det var... Ny uppdate i morgen forhåpentligvis med bilder. Go natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OJR Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Hørte noen mistenkelige lyder over andre siden av elva i går ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Hørte antydninger til hjulspinn for drøyt en time siden ja Faen, hvor denne bilen går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Hørte antydninger til hjulspinn for drøyt en time siden ja Faen, hvor denne bilen går! Den var nok grå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Hørte antydninger til hjulspinn for drøyt en time siden ja Faen, hvor denne bilen går! Den var nok grå Du som var ute på luftetur da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 tror ikke det btw den lillae m3'en var ute å lufta seg for en liten stund siden. Up and running igjen, og går som et HE....!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Jau jau!! Lørdag ble det drift stans pga jeg var alene med min sønn. Men på søndag ble det drevet på for harde livet Fikk start i 21.30 tia ca jekk bare på 5 så det ble litt forsking på det.Viste seg att det var en plugglednign som hadde gått til helvete.. Fikk lånt en ny med en kamerat og bilen tente på siste syll og. Da var det klart for prøvetur! Kjørte rolig og fint for og sjekke om ting var i orden, og det var det! Nå er den faktisk helt iorden!! Og zf kassen og den nye hjemmelage mellomakselen funker knall.Bilen har aldri vert bedre enn nå. MEN ett problem har det blitt. Det var en klonke lyd i forstillinga og de viste seg og være en støtdemper som har gått til helvete....! så på rudskogen blir jeg nokk tilskuer ser det nå ut til. Ble foresten ikke no film da det ble for sent i går til å begynne med det. Men det kommer. Tok no bilder av en nyvasket m3 i dag da.Ble litt finere med breie bakhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 En støtdemper fikser du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Jeg må jo bestille ny og det koster penger. Og jeg har brukt mye av det i det siste for og få den til igjen etter att blokka sprakk så det må nok vente. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E28 TURBO Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 SURT da. Jaja rart om ingen har en brukt demper du kunne smelt på. Men kanskje greit å roe ned litt etter det tempoet du har hatt. Hva er den zf kassa fra slags bil sier du? Har drevet å vurdert 6trinns manuell fra 530d eller 330d.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Nydelig er den! Kjipt med demperen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Jævli surt med dempern ja. K-sport demperne som står på er jo justerbare og veldig korte så jeg kan ikke slenge på hva som helst.Fjørbeina er bygd om til coilover og. Men kjenner på meg att det spiller liten rolle nå uansett for jeg er så fornøyd med hvordan bilen ble. Jeg kjører med zf fra e34 525. Samme som e34 m3 3,0. Di diesel kassene har jeg trua på ja. Men mest for penga for du med zf=) Takk Winchester!=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bele-Bmw Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 "synd" du ikke ødela dempern får en uke siden:-p Lå nemelig et splitter nytt k-sport coilover kit her i stua da,men som nå er monter på en rustn e30:-p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayman Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Hvilken forstilling/bremser har du? Jeg har K-sport coilovers (weld on) som jeg har sveisa og er tilpassa E36 M3 forstilling på E30. Kunne tatt med det til rudskogen som du kunne lånt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå