Spiritus Sancti Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Tøft! Bruker du ikke noen av delene fra den grå? Du får jo solgt bakluka, bakskjermene og c stolpa med en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Bruker fangere, sideskjørt, framskjermer, bakrute mm fra den grå. baksjermene c-stålpen og luka er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Ok.. kan jeg spørre om hva du fikk for bakskjermene, c stolpen og luka? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 4 for luka med vinge. 2 får c stålpe og 3 for skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Tøft posjekt dette her! Grom motor! Kommer du og anders på forskjellige treff i MR eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Rått prosjekt! Utrolig at de originale rådene har holdt såpass lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 15, 2008 Share Skrevet November 15, 2008 Jeg og anders skal på mest mulig treff i sesongen som kommer ja. Orginal rådene til bmw er nok sterkere enn folk tror. Men jeg skal ikke teste grensene lengere. Så fort bilen er ferdig med m3 skjermene skal jeg i med h-profil rådene som er anskaffet. Jeg lurer litt på og sende inn blokka for maskinering av pyramid ringer og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 I kveld ble høyre side tilpasset. Litt finpuss nå så skal bilen til sveising! Så her er litt bilder av det og litt annet stasj. Begynner og ligne en m3 nå? Nye baklykter av den fineste typen(syns jeg) M535 diffen med 3,07 utv. Blir sikker en grei toppfart til våren Og svikståls akslingene fra ppf. Bakstilling fra e28 er skaffet for og ta deler av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Rått prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet November 17, 2008 Share Skrevet November 17, 2008 Rått! Hehe, begynner å krele av ombyde E30M3 her i landet etter hvert nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 hehe. Ja. Blir nesten for mange.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 hehe. Ja. Blir nesten for mange.. ja det er ikke mye spesielt og komme i en e30 m3 lenger.nye folkebilen dette kryr av prosjekter overalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 grom bil! hvor fikk du kjøpt de baklyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 bytta di til meg av en kamerat. er vel ikke i produkjon disse lengere. Begyner og bli endel e30 m3 omkring ja. Ikke så mange med s38 turbo da heldigvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet November 18, 2008 Share Skrevet November 18, 2008 No slaktet jo du en for å få en, så ingenting er forandret her og no mr.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå