Gå til innhold

JAAS-performance e30-m3 banebil.SOLGT!

Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 705
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lakkereing er foresten bestilt. Blir om ca en måned. så nå må jeg pusse motorrommet og gjøre ferdig bakstiling så jeg får på hjul på bilen igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja felgene tror jeg blir bra ja. skal bynne å polere kanter i mårgen. Derfor jeg lager nytt grenør er egentlig bare fordi att jeg vil tigsveise det denne gangen (det jeg hadde var mig sveisa) og for og prøve og lage ett som er litt mere gunstig med tanke på plass. Inner skjermen min ser ikke ut etter all varmen.Så jeg vil prøve og lage det sånn att jeg får litt mere klaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld har jeg maskinert ferdig e28 nava slik att di skal passe i bakstillinga mi. Og så har jeg så smått bynt og polert felger. Her er div bilder fra kveldens økt.

e28nav med 10mm hylse for og få navet ut slik att håndbremsn får plass:

53vktel85idwtelkvnjx.jpg

Indre e28 nav( drivakselmedbringer)Korta inn 4mm:

7e3rjj6jpug0oue3y2fv.jpg

Fotogene Ander i full gang med tilpassing av nav til sin racerbil:

dsuoujayvo05jft8j4e5.jpg

Pussing av felger.MYE jobb. Ganske kjedelig og foresten.Men det blir dritbra :)

ubf2ho8tyfhh6pl0s4sm.jpg

fcxxoatga5qj9v7mlamk.jpg

Resultatet av kvelden arbeid. Felgen er ikke ferdig.Må kjøpe finere sandpapir og autosol:

rheojqqhk7obucefej69.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

felgene er kule ja.Men jeg får ikke plass til k-sport bremsene så jeg må ha org m3 bremser fremme når jeg bruker di. Men disse felgene skal jeg ikke bruke på bane så jeg får skifte bremser ved behov :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal være enig at det er godt at ikke alle orginale blir ødelagt med andre motoren

litt off topic men. visst du kjiker rundt på nettet i tyskland å sveits så er ikke det så mange av e30 M3 igjen som er org. mest ombyggde å trimma biler.

Jeg mener har du en org E30 M3 behold den i orginal stand. tenk deg verdien på den bilen om noen år.

uanz dette prosjektet du holder på med er uber RÅTT. stå på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA de har det hent div igjen.I går kveld prøvemonterte jeg e28 diffen og som jeg trodde måtte jeg kappe ut noe av bjelken bak som org diff festet sitter. Så sveisa jeg oppi div forsterkninger i mellom rammevangene bak. Der skal jeg og sveise fast det nye diff feste. Det blir i kveld. Men her er litt bilder fra gårsdagen.!

Utkappet og svisa igjen:

79lvid43c2j7rx1t5fgu.jpg

Prøve montering av diff! Satans tung og løfte dit alene!

79lvid43c2j7rx1t5fgu.jpg

Forsterkninger av 50mm firkantrør:

uusashfme0yrg7rekrb7.jpg

Ferdig sveisa og lakert:

1brxy8ed7r3gcjcm7cle.jpg

j496byohkmazygicmh6i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...