Endre Hånde Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 iom at minste du får der borte er 128, så ja. Var en 118d hatchback som noen hadde tatt med fra Mexico tror jeg, som vekte MYE oppsikt på amerikanske fora. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Da jeg kjøpte M3'en i Tyskland sto det en 135Ci i utstillingen, hvit, med grå stripe langs siden, carbon stoler ala CSL, carbon interiørlister, carbon leppe framme og carbon spoiler på luka bak. Det er første gang jeg har syntes 1-serien har vært skikkelig grom, pris.... vel her er annonsen. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Performance pakken dette. (manglet rattet da) Mer og mer av den kommer på min og, men ikke støtfanger/sideskjørt siden jeg synes M-pakken er penere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_buzz_ Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 En snubbe som jobber på delelageret på den lokale bmw-forhandleren her i sverige som har en 135i Utrolig frekk bil, med stoore bremser, og masse effekt Og "billig" på svenske skilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DANI Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 sykt råe seter og bremse kalipere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Stoo en sånn Performance E82 på bavaria i sommer. Fet bil, men ikke verdt M3-penger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Stoo en sånn Performance E82 på bavaria i sommer. Fet bil, men ikke verdt M3-penger. For enkelte er den nok det. Jeg har mer lyst på en 135 enn en ny M3. Mye pga at 3 serien har blitt alt for stor og tung. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 e46 M3... billigere, og grommere. mitt intrykk etter å ha kjørt M3'en en stund er at ALT er grommere enn standardbilene. bremser, styring , respons... osv. å kjøre en vanlig BMW vill bli nedtur etter dette. 135i er kanksje like kjapp, men det gir ikke den samme finslipte kjøre gleden som en ekte M bil gir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MPowered Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 uten å ha testa 135ser jeg også absolutt for meg det egil skriver. Froskjellen på en vanlig e46 og m3 e46 er stor. Det er en helt annen verden å kjøre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 13, 2008 Forfatter Share Skrevet September 13, 2008 så denne da jeg kjørte hjem fra jobb i dag, en BMW 135.fikk desverre bare bilde av den bakfra,men kjørte ved siden av den på motorveien. hadde svære bremser , sorte med "BMW" skrevet på med grå bokstaver. bilen så utrolig sportslig å tøff ut. Disse er rimelig "vanlige" i USA. Koster nesten det halve av en ok utstyrt 120cd i norge desverre.:S er faktisk ikke så vanlige,iallefall ike enda.det er ikke ofte man ser 1 serie coupe her. og den vanlige 1 serie ser jeg aldri. var på BMW verkstedet i Washington DC for et par mmåneder siden,og tror ikke 1 serien var kommet i "butikken" enda da.men nå er den her tydeligvis. de hadde E92 M3 utstilt der da og den er rimelig fet! var i New York i helga og så et par nice BMW`er der også denne så jeg da jeg var i New York i vår, en 128 cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Er det bare jeg som synes disse har noen grusomme baklykter? BMW klarer ikke lage baklykter utenom på E92 coupeene ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 så denne da jeg kjørte hjem fra jobb i dag, en BMW 135.fikk desverre bare bilde av den bakfra,men kjørte ved siden av den på motorveien. hadde svære bremser , sorte med "BMW" skrevet på med grå bokstaver. bilen så utrolig sportslig å tøff ut. Disse er rimelig "vanlige" i USA. Koster nesten det halve av en ok utstyrt 120cd i norge desverre.:S er faktisk ikke så vanlige,iallefall ike enda.det er ikke ofte man ser 1 serie coupe her. og den vanlige 1 serie ser jeg aldri. var på BMW verkstedet i Washington DC for et par mmåneder siden,og tror ikke 1 serien var kommet i "butikken" enda da.men nå er den her tydeligvis. de hadde E92 M3 utstilt der da og den er rimelig fet! var i New York i helga og så et par nice BMW`er der også denne så jeg da jeg var i New York i vår, en 128 cab BMW har solgt mange av disse i usa, men vanlige er de nok ikke riktig enda, men ifølge de på 1addicts.com, så ses de jevnlig.. Årsaken til at du ikke ser den vanlige 1serien, er jo at de ikke selges der borte! Kun coupe og cab som selges i enserien der, med kun to valg av motor. 128i og 135i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Endre Hånde Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Er det bare jeg som synes disse har noen grusomme baklykter? BMW klarer ikke lage baklykter utenom på coupeene ser det ut som lenger... Hehe, nå er jo dette en coupe da. jeg synes hekken (med baklyktene) er nydelig ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jcvold Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 ja,er klar over at de ikke selger vanlige 1 serier her. men har sett det meste andre av BMW`er her borte de siste 2 åra,senest i går så jeg den nyeste M5 , den var rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå