DreRacing@ Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 måtte spinne litt med M5en før jeg plukker den i biter. etter dette så var kløsjen ferdig værtfall, dårli greier hehe
CrZyWiz Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Virker litt slapp igrunn, siden du må jage med clutchen for at den skal slippe slik noe galt?
DreRacing@ Skrevet September 12, 2008 Forfatter Skrevet September 12, 2008 må jage kløsj skal den spinne igang på andre gir ja! de går bare så dårli orginalt
NeonMuffler Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 lenge til du får skrudd av bakfangern og gitt den til meg?
OLEZZ Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Er ikke så uvanlig å måtte kløtsje ut en bmw i andre gir. Skjer jo ikke noe før man får opp turtallet.
Gunnar Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 Virker litt slapp igrunn, siden du må jage med clutchen for at den skal slippe slik noe galt? Du har jo hatt E34 M5 selv. Slapp virkelig din så lett i 2. gir på skikkelige sommerdekk at du ikke behøvde å clutche den i gang? Min slapp til og med clutchen på om jeg prøvde for hardt i 2. gir (med helt ny clutch).
Morty999 Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 må du clutche for å få den til å slippe på 2 gir? min gamle 535 spant jo LETT på 3 gir stilleståendes.. 2 gir var jo bare å ha 3000 og bråslipper cluthen og det spant som faen
Azeton Skrevet September 12, 2008 Skrevet September 12, 2008 må du clutche for å få den til å slippe på 2 gir?min gamle 535 spant jo LETT på 3 gir stilleståendes.. 2 gir var jo bare å ha 3000 og bråslipper cluthen og det spant som faen Hvilke dekk kjørte du med da?
Espen^^ Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 må ikkje slite ut bakdøra eg skal kjøpe av deg
CrZyWiz Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 e28 er noe annet en e34 vet du. Visst det er 2 gir det er snakk om skjønner jeg det ja Prøvd aldri å gjøre slikt i 2 gir, men rev løs på 1 gir greit uten clutchbruk.
Morty999 Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 e28 er noe annet ja.. men også 100 hester mindre! 1 gir spinner jo alt.. og når man har 300hk så BØR den lett klare å spinne på 2 gir
Aama_Racing Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 Virker litt slapp igrunn, siden du må jage med clutchen for at den skal slippe slik noe galt? Enig med deg, virket veldig slapp.. hvertfall til å være en 3.8..
CrZyWiz Skrevet September 13, 2008 Skrevet September 13, 2008 vekt er ikke alt. en e34 m5 har mye mer grep en e28, spesiellt en senket\stiv e28. Bare sammenlign min gamle kontra gunnar sin gamle. 3.6 han hadde spant mye lettere en 3.8 min, selv om min gikk merkbart bedre. forskjellen var at min var orginal understellsmessig, mens den andre var stiv og senket(derav mer negativ camber og dårligere grep)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå