Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Virker litt slapp igrunn, siden du må jage med clutchen for at den skal slippe slik :) noe galt?

Du har jo hatt E34 M5 selv. Slapp virkelig din så lett i 2. gir på skikkelige sommerdekk at du ikke behøvde å clutche den i gang?

Min slapp til og med clutchen på om jeg prøvde for hardt i 2. gir (med helt ny clutch).

Skrevet

må du clutche for å få den til å slippe på 2 gir?

min gamle 535 spant jo LETT på 3 gir stilleståendes.. 2 gir var jo bare å ha 3000 og bråslipper cluthen og det spant som faen

Skrevet
må du clutche for å få den til å slippe på 2 gir?

min gamle 535 spant jo LETT på 3 gir stilleståendes.. 2 gir var jo bare å ha 3000 og bråslipper cluthen og det spant som faen

Hvilke dekk kjørte du med da?

Skrevet

e28 er noe annet en e34 vet du.

Visst det er 2 gir det er snakk om skjønner jeg det ja :)

Prøvd aldri å gjøre slikt i 2 gir, men rev løs på 1 gir greit uten clutchbruk.

Skrevet

e28 er noe annet ja.. men også 100 hester mindre! 1 gir spinner jo alt.. og når man har 300hk så BØR den lett klare å spinne på 2 gir

Skrevet
Virker litt slapp igrunn, siden du må jage med clutchen for at den skal slippe slik :) noe galt?

Enig med deg, virket veldig slapp.. hvertfall til å være en 3.8..

Skrevet

vekt er ikke alt. en e34 m5 har mye mer grep en e28, spesiellt en senket\stiv e28.

Bare sammenlign min gamle kontra gunnar sin gamle. 3.6 han hadde spant mye lettere en 3.8 min, selv om min gikk merkbart bedre. forskjellen var at min var orginal understellsmessig, mens den andre var stiv og senket(derav mer negativ camber og dårligere grep)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...