Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endrer denne tråden, så slipper jeg å kage en ny.

Har da kjøpt meg det mest nødvendige jeg trenger til å installere kupevarmer. (Forferdelig dyrt forresten)

Neste steg er å finne et passende sted å plassere stikket forann i fangeren. Ønsker selvsagt å gjøre den så diskre som mulig, og helst unngå å borre alt form mye, samtidig som den er lett tiljennglig.

Noen som har noen forslag? Bilder?

Skrevet

Jeg handler Defa hos Bilxtra og Mekonomen her i Tønsberg. Ellers så vet jeg at div. merkeforhandlere også skaffer. Men det er vel kansje via Bilxtra eller Mekonomen for alt jeg vet?

Skrevet

i stikkontakten :lol:

er det ikke noe lufte kanal på fangern din ellernoe? så kan du ha den rett innforbi så den ikke blir synlig.. bare nappe ledningan inn i lufte hullet og sett den i der

Skrevet

Kan ikke svare for god plassering på E46. Men på min gamle E34 tok jeg av høyre list på frontfanger. Fant et stort hull/utskjæring i fangeren der det gikk fint å tre kabelen gjennom. Så da var det kun å skjære hull i lista for feste av minipluggen. Super også hvis man skal fjerne Defa'n. Bare å kjøpe ny list, ikke noe hull i fanger som må fikses!

Hadde jo også svarte lister, så pluggen var så og si usynelig 8) .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...