BMWtotti Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Endrer denne tråden, så slipper jeg å kage en ny. Har da kjøpt meg det mest nødvendige jeg trenger til å installere kupevarmer. (Forferdelig dyrt forresten) Neste steg er å finne et passende sted å plassere stikket forann i fangeren. Ønsker selvsagt å gjøre den så diskre som mulig, og helst unngå å borre alt form mye, samtidig som den er lett tiljennglig. Noen som har noen forslag? Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Jeg kjøpte min pakke på bilextra. Motor + kupevarmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Tror de har på Torshov Bilrekvisita også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 I Haugesund så e det Bilextra eller Hellanor som har Defa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Jeg handler Defa hos Bilxtra og Mekonomen her i Tønsberg. Ellers så vet jeg at div. merkeforhandlere også skaffer. Men det er vel kansje via Bilxtra eller Mekonomen for alt jeg vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWtotti Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Anyone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lloydsb Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 i stikkontakten er det ikke noe lufte kanal på fangern din ellernoe? så kan du ha den rett innforbi så den ikke blir synlig.. bare nappe ledningan inn i lufte hullet og sett den i der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Kan ikke svare for god plassering på E46. Men på min gamle E34 tok jeg av høyre list på frontfanger. Fant et stort hull/utskjæring i fangeren der det gikk fint å tre kabelen gjennom. Så da var det kun å skjære hull i lista for feste av minipluggen. Super også hvis man skal fjerne Defa'n. Bare å kjøpe ny list, ikke noe hull i fanger som må fikses! Hadde jo også svarte lister, så pluggen var så og si usynelig . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå