Gå til innhold

1993 M3 3.0 selges - Ny pris.


crom
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk netopp en mail fra en som påstår bilen min er ombygd fra 325. Er det noen måte å finne ut om det er noe sannhet i dette? :/

Får opp følgende info på bilen din:

3.0i Cabrio (E36) S50B30

Modell: M 3

KW: 210

Volum:2990

Sylinder:6

Karosseri:E36

TecDoc:14602, 3845

RB Nøkkel:BMW 362, BMW 334

Litt pussig at det kommer opp at det er en kabriolet...! Så hvis jeg har vært deg, så ville jeg ha ringt biltilsynet og spurt..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp følgende info på bilen din:

3.0i Cabrio (E36) S50B30

Modell: M 3

KW: 210

Volum:2990

Sylinder:6

Karosseri:E36

TecDoc:14602, 3845

RB Nøkkel:BMW 362, BMW 334

Litt pussig at det kommer opp at det er en kabriolet...! Så hvis jeg har vært deg, så ville jeg ha ringt biltilsynet og spurt..!!

Hvor sjekker du det ? Fikk ingen treff på mekonomen. Bare lurer ;)

Sorry OT!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og lit høg km til m3 og vere???

Jaha? Er det slik at M3'r automatisk skal ha kortere kjørelengde? Det er en 15 år gammel bil, og da er den kjørelengden der faktisk ganske normal.

det er i vertfall godt brugt om sommeren da,visten har den km og i tilleg ikkje er kjørt med åre rundt da....vertfall min mening...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da må jo donor bil vert en cab,vist den er omb?men virker merklig dette,får og si det slik,eg trur bt har skrevet feil i vonkorte dit i såfall.menesklig å gjere feil...

sjekk motor nr dit da,og ring bt og finn ut av det hele enkelt og greit det.

vist bilen din er omb ska det stå som tillegs opplysninger i vonkorte dit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk netopp en mail fra en som påstår bilen min er ombygd fra 325. Er det noen måte å finne ut om det er noe sannhet i dette? :/

Regnr. DK29966, som tydeligvis er bilen du selger, skal ha chassisnummer som slutter på JC31272, og er en M3 Coupé produsert februar 1993.

Hvordan den da kan være ombygd fra 325i må du få han fyren til å forklare.

Det er heller ingen spor av noe cabrio, så det må være fra noe norsk register hvor det er tastet feil. Og med tanke på at den er registrert som "M3 3.0 Cape", så er det vel en eller annen hos BT som har blingset under registrering.

Jeg tror du har en nydelig original bil som du kan selge med god samvittighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk netopp en mail fra en som påstår bilen min er ombygd fra 325. Er det noen måte å finne ut om det er noe sannhet i dette? :/

Regnr. DK29966, som tydeligvis er bilen du selger, skal ha chassisnummer som slutter på JC31272, og er en M3 Coupé produsert februar 1993.

Hvordan den da kan være ombygd fra 325i må du få han fyren til å forklare.

Det er heller ingen spor av noe cabrio, så det må være fra noe norsk register hvor det er tastet feil. Og med tanke på at den er registrert som "M3 3.0 Cape", så er det vel en eller annen hos BT som har blingset under registrering.

Jeg tror du har en nydelig original bil som du kan selge med god samvittighet.

dette sier eg meg helt ening i.

ta kontakt med han fyren,og be han forklare deg hva han dette fra.det helle bygger på en feil hos bt en plass trur eg....

ønsker deg lyke til med salge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...