Anderslien Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 Gratulerer med fin bil!Shadowline og m-pakke er aldri feil, så det må du få på Har den aktiv styring og dynamisk stabilitets program? Hørt at det er bra greier! Takker. Aktiv styring har den, men tror ikke den har sånn dynamisk demping. Må si jeg ikke merker noe av den aktive styringen, men skal visst være fint kjennern InnleggSkrevet: Lør Sep 13, 2008 00:35 Tittel: Pent Smile Savner du M5'en? Egentlig ikke. Går mer enn bra nok denne her, og forbruket er bare helt sinnsykt. Gikk jo fort 20kr for hver gang jeg ga på med m5'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 gratulerer med en fin bil.. men hvorfor ikke automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 gratulerer med en fin bil..men hvorfor ikke automat? Takker. Fordi jeg ikke liker automat. Mye morsommere med manuell. Sekserdieselen til bmw er ikke som andre dieselmotorer. Denne har bra dreimoment fra 500RPM, til 5000. Er ikke som andre dieselbiler at den drar fra 1700-2500. Har egentlig veldig lik kjørestil som jeg hadde med m5'en. Ligge på 1000-1500RPM, og bare å gi gass hvis man trenger det. Drar veldig godt, men kan ikke sammenlignes med draget i m5'en da. Men dreimomentet kan absolutt sammenlignes. Nå blir det kanskje til at jeg må selge denne bilen og kjøpe meg en bil til 30-50.000kr. Har funnet et perfekt hus til meg og madamen med renoveringsbehov, så har vært i banken og gitt et bud på det, så får jeg tilslaget, blir det hus istedet for bil gitt... Litt kjipt ettersom jeg har hatt bilen i kun litt over en uke. Steffan C: Fattern har kjøpt seg 75 3.0CSI, så kommer nok med den på Våler istedet. Morsommere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Steffan C: Fattern har kjøpt seg 75 3.0CSI, så kommer nok med den på Våler istedet. Morsommere det Oioi, en skikkelig klassiker.. Blir morro å se . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Steffan C: Fattern har kjøpt seg 75 3.0CSI, så kommer nok med den på Våler istedet. Morsommere det Oioi, en skikkelig klassiker.. Blir morro å se . Det er en skikkelig morsom bil altså. Sitter skikkelig høyt, og det låter noe alle steder. Utrolig fin lyd og den går noe fælt egentlig! Trodde ikke den gikk så bra. Gleder meg til å se bilen din også på Våler. Kjøre litt på bane eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Ja, tipper det er lyder og trøkk i den gobiten . Har tenkt å presse 540'n litt til helga ja . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anderslien Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Bilen må dessverre selges nå på grunn av huskjøp. Litt kjipt, men sånn er det bare. Da blir det bil til maks 50.000kr istedet. Her er annonsen: http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... .svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuir4m Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Den er kjip ja.. men sånn er livet Hus er viktigere enn bil da ( sikkert noen som er uenige;) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå