Gå til innhold

Har kjøpt meg 05 525D E60. Bilder og info


Anderslien
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har nå kjøpt meg en 2005 525D. Kjøpt hos BMW Forhandler i Tyskland. Helt utrolig bra stand, med det meste av utstyr. Mangler egentlig bare m-pakke.

Ble litt lei forbruket på M5'en, så da bestemte jeg meg for å kjøpe dieselbil. Så langt er jeg strålende fornøyd. Bruker utrolig lite diesel, og man hører nesten ikke at det er diesel. Hører faktisk nesten ikke motoren. Veldig komfortabel og god bil. Setene er de beste i verden! Komfortseter med justering alle mulige veier. Navi proffesional med talestyring, lys som følger veien, sportsrattet, originalt sotede ruter, pdc foran og bak, aktiv styring, utivdet klimaanlegg o.s.v. Veldig bra utstyrt bil.

Bilen er dønn strøken både innvendig og utvendig, så av påkost nå er det vel m-tech spoilersett og noen nye felger. Har tenkt litt på å bruke de 17" sommersfelgene som var med til vinter, og heller kjøpe noen litt større sommerfelger. Har allerede kjøpt et m-tech sportsatt selv om det satt sportsratt i bilen fra før, men dette er ikke satt på enda. Litt usikker på om jeg gidder å sette det på. Kanskje bare selge det igjen.

Noen bilder:

DSC_0047.jpg

DSC_0048.jpg

DSC_0027.jpg

DSC_0025.jpg

DSC_0026.jpg

DSC_0035.jpg

DSC_0029.jpg

DSC_0030.jpg

DSC_0046.jpg

DSC_0023.jpg

DSC_0008.jpg

DSC_0015.jpg

DSC_0014.jpg

DSC_0016.jpg

DSC_0043.jpg

DSC_0012.jpg

DSC_0049.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjøpte du M5 uten å vite at den brukte mye suppe? Bjørn som skaffa denne vel =)

Joda, jeg visste forsåvidt det, men ble litt gira, hehe. Skal ikke se bort ifra at det blir bmw med v8 på meg en annen gang også :)

Ja, Bjørn som skaffa denne. Flink til å ordne han.

tmice

InnleggSkrevet: Fre Sep 12, 2008 22:00 Tittel:

Pen denne! hvor ble det av M5èn?

Den ble solgt til en forsiktig kar litt nedenfor oslo :)

Astri

InnleggSkrevet: Fre Sep 12, 2008 22:02 Tittel:

hei

Gratulerer med flott bil. Har funnet m pakke til deg eg vet du. Wink

Kjøper nok ikke glassfiber. Det er for dårlig. Koed selger m-pakke til rett over 10.000kr, så kjøper heller der. Er så fattig at jeg nesten ikke har råd til diesel, så får ventes litt med. Gikk litt over budsjettet da jeg kjøpte denne bilen gitt, hehe.

Steffan C

InnleggSkrevet: Fre Sep 12, 2008 22:13 Tittel:

Gratulerer igjen Anders med ny finfin BMW, har blitt noen gratulasjoner det siste året Cool .

Hvilke felger tror du kansje det blir neste år? Og kommer du til Våler neste helg?

Jo, takk for det, hehe. Har blitt endel biler i år gitt. Men men, sånn er det bare.

Har sett litt på 19" M5 felger jeg da. Liker de svært godt. Men blir ikke før til etter vinteren.

Ja, kommer på Våler treffet. Men blir nok ikke noe banekjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja, da var det endelig på tide å vise noen bilder av nybilen, Anderslien. Dette ser meget, meget bra ut og som du allerede har funnet ut er E60/E61 noen fantastiske biler. Kjør på med M-pakke og klin til med noen 20" når du først skal handle felger.. Jeg gikk stadig å småirriterte meg over at jeg kjøpte 19" til E60'n og ikke 20".. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...