tomboy Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Vurderer å selge min E30 M3 pga av den blir for lite brukt. Det er en 1989 modell med fin historikk og bare 164.000km på telleren. Godt utstyrt og MYE påkostet eksemplar i god stand. Vurderes solgt til rette eier. Prisantydning 215000,-. Ta kontakt for mere info. Ber om kun seriøse henvendelser. Annonseselgere er uønsket! Tlf: 40220462 E-post: bmwm3@online.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Flott bil Lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 pen bil til en bra pris! lykke til med salget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 pen bil til en bra pris! lykke til med salget. Slenger meg på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Nordenget Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Fin bil . Hva tror dere en sånn koster når den er veteran ?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 1 mill=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Hva er verdien på en sånn når den er veteran ?????? Hvor langt er et tau? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Fin bil . Hva tror dere en sånn koster når den er veteran ?????? Er det dass med nytt nick, eller bare en annen idiot som er her inne nå? Sory for OT, men makan til idiotisk og provoserende nick skal man vel lete lenge etter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Fantastisk bil, Er ingen BMWer som er vakrere enn en orginal M3 E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 hvorfor koster denne så mye mer nå enn når du kjøpte den? hva er gjort med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Gamlebilen jo!! Selge den videre allerede!? OG byttet ratt!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Jeg selger den fordi jeg ikke får tid til å bruke den. Og siden jeg ikke har garasje til den, vurderer jeg nå å selge den til en som vil ta godt vare på den. Denne bilen fortjener det! Jeg har satt på nytt M-tech 2 ratt på den, det er så mye penere enn det andre M-rattet. Jeg har også kostet på en god del ekstra, og masse på motor bl.a nytt register. Derfor selges den nå til litt mere enn hva jeg kjøpte den for i sommer. Men en ting er sikkert, legger jeg sammen kjøpesum og påkost kommer vi langt forbi denne prisen!! Bilen er nå veldig mye bedre enn når jeg kjøpte den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Hehe, på tide å bytte igjen ja og Tom E. Den skjer utrolig bra ut da! Kan ha den i garasjen i vinter æ, hehe! Eller så må du smisk dæ til ei billig vinterlagring i Buvika t PØE da vettu:) IS`n e lagt ut for salg å no, greit med nå nytt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Interesert i dyrere bil + mellomlegg i bytte? Har en E36 M3GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomboy Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Hei Tommy! Takk for interessen. Tøff bil du har, men jeg får ikke mere tid til å bruke den heller, så jeg må nok takke nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg