Torek Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Mulig dette er repost, men jeg hadde ikke sett den før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 virka som att det e mye turbo legg på SS preformens e30 i forhold til den M3... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Der tar du nokså feil igrunn.. SS Performance sin e30 hadde jo tross alt twinturbo da.. Grunnen til at den kommer som et skudd er jo pga. det er over 1000hester i den. Bilen der er forøverig solgt til utlandet.. Og den filmen er ikke akkurat ny nei, men veldig bra for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Det var ekstremt tubolagg i ss bilen når den hadde twin turbo. Att twin turbo har mindre turbolag er bare tull. alt kommer jo ann på turbo størelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Det var ekstremt tubolagg i ss bilen når den hadde twin turbo. Att twin turbo har mindre turbolag er bare tull. alt kommer jo ann på turbo størelsen. Alltid trodd at når du har twinturbo, så er det veldig liten sjangse for og få lagg jeg, uavhengig av turbo størrelsen.. Men, da ser vi jo bare hvor mye jeg kan.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Alt det der kommer an på størelsene på turbo(er) mororstørelse+ mye annet. det er ofte slik att hvist du skal ha sinnsyk toppefekt må du ha turboer av litt størelse uansett om det er snakk om twin eller singel turbo. la åss si du skal ha 1000hk, da er de like tungt for eksosen å blåse irund 2stk 500hk turboer som en 1000hk turbo. Dette pga det er kunn 3 syll hver som blåser på hver sin turbo når det er twin turbo. På singel turbo blåser alle 6 på 1. Det er desverre vanskelig å få i både pose og sekk Det gjelder bare å finne det perfekte kompromiss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30_Dale Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Er ikke feil den Helge Vik har, S38 turbo + at den er jævla fin å sjå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Det var ekstremt tubolagg i ss bilen når den hadde twin turbo. Att twin turbo har mindre turbolag er bare tull. alt kommer jo ann på turbo størelsen. Alltid trodd at når du har twinturbo, så er det veldig liten sjangse for og få lagg jeg, uavhengig av turbo størrelsen.. Men, da ser vi jo bare hvor mye jeg kan.. Tror du tenker på biturbo.. På biturbomotorer får bare den ene av de 2 turboene eksosen til å begynne med, og ved et bestemt ladetrykk begynner begge turboene å dele på eksosen for å hente ut mer toppeffekt. Dette gjøres for å unngå turbolag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Helge sin er den tøffest e30 i norge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Bi-turbo og twin turbo er akurat det samme. Bare 2 forskelige ord. Bare se på alpina b10 bi-turbo feks. 2 like turboer. samme på feks audis 2,7 bi-turbo. 2 like der og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Bi-turbo og twin turbo er akurat det samme. Bare 2 forskelige ord. Bare se på alpina b10 bi-turbo feks. 2 like turboer. samme på feks audis 2,7 bi-turbo. 2 like der og. du har rett der! og det med at man har like mye lag med twinturbo/biturbo spørs jo helt på spesifikasjonan, mange bygger jo twinturbo motor for å ha gjevnere effektkurve, hvordan det er på ssp bilen, det husker jeg ikke i farta.. men at det er sjuk lyd, er i allefall sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå