bjerkis Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Litt om bilen: Sent 1993 modell. importert på 90 tallet en gang. har nå rullet 219000. Mauritzius blau metalic. strøkent stoff interigjør. 2 soners varmeaparat med AC. - KN luftfilter - Supersport justerbar senk - Sebring efekt potte - Hp felger 8x18 med 225.40.18 Nytt i år: - M3 speil - Demon eyes, E36, Hella (krom) - Klarglas forblinksæt, E36L, lyse - Klarglas tågelygtesæt, E36 - Nyreopstilling, E36, 9/96−, u/vask - Nyre, venstre, E36, 9/96− - Nyre, højre, E36, 9/96− - Kamei E46 look til E36/4+5 - Øjenbryn E36/2 store 1 - Bagrudespoiler, E36/4 - M Technic frontspoiler u/gitter - Gitter, net til E36−M3 frontspoiler - Cupspoiler (nederste lille spoiler) - Stødlistesæt E36/4 M−teknik - Emblem, M, stødlister - Rieger GT spoiler til E36 M3 spoiler Planer vidre blir enten salg eller hellakering og nye felger. Kom gjerne med synspunkter og meninger om ting, hva bør gjøres osv.(men greier meg uten komentarer på felgene ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Ett fint eksemplar av E36 Hvilken pris blir det vist du bestemmer deg for salg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet September 14, 2008 Forfatter Share Skrevet September 14, 2008 takker for det. slik som den står nå så tenkte jeg rundt 65 tusen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 14, 2008 Share Skrevet September 14, 2008 Hvor mye om du hiver med dama? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Nilsen Skrevet September 27, 2008 Share Skrevet September 27, 2008 takker for det.slik som den står nå så tenkte jeg rundt 65 tusen. Du kan jo sende en pm til meg vist du bestemmer deg for salg. kunne tenkt meg en E36 igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 Da har jeg fått på noen dekk på de felgene jeg var å kjøpte her en dag. Felger med 5serie inpress. Bak felger: 18x10 med 225 40 dekk Fram Felger: 18x8,5 med 225 40 dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 siden bilen nå er parkert for vinteren så tenkte jeg at det er på tide å starte litt førstehjelp på bilen. fjerne litt rust og sjekke over hele understellet å skifte foringer og eventuelle tinger som dukker opp etter hvert. valsing av hjulbuer må også gjøres. var å kjøpte meg noe billig sandblåse utstyr i dag så jeg får begynt å tatt litt rust. Hvist noen har noen tips om hva som kan gjørest med bilen i løpet av vinteren så kom gjerne med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Pen bil! Synes egentlig ikke at de øverste felgene var så stygge, men de siste kledde jo også bilen bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2008 Har revet av alt av understell bak. for oppussing og skifting av foringer, lurer på å skifte til sperre med det samme jeg er av med alt. noen som har eller vet om noe lurt til salgs ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet November 20, 2008 Forfatter Share Skrevet November 20, 2008 Driver litt i garasjen når jeg har tid til det. Blir desverre alt for lite tid til bil for tiden, men har fått gjort litt. slenger ut noen bilder av det som er gjort så langt. før: Slik som det er nå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 villa sveist inn m3 forsterkninger når du allikevel har nede traversen.. slepper du at det knekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Dæven døtte, pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 20, 2008 Share Skrevet November 20, 2008 Da har jeg fått på noen dekk på de felgene jeg var å kjøpte her en dag.Felger med 5serie inpress. Bak felger: 18x10 med 225 40 dekk Fram Felger: 18x8,5 med 225 40 dekk Er det felgene som sto på den gammle e36`n som Sigbjørn kjøpte? eller har du kjøpt identiske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveinern2 Skrevet November 21, 2008 Share Skrevet November 21, 2008 Litt om bilen: Er det bare m3 front med "Rieger GT spoiler til E36 M3 spoiler"? Likte godt denne fronten! Må ha slik til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjerkis Skrevet November 22, 2008 Forfatter Share Skrevet November 22, 2008 Er det felgene som sto på den gammle e36`n som Sigbjørn kjøpte? eller har du kjøpt identiske? Det er de samme felgene ja. var å kjøpte de av en i trondheim for noen måneder siden. var jeg som solgte den 325en til sigbjørn. med disse felgene på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå