Gå til innhold

Min E46 320D Vurderer salg


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, da har bilen blitt kræsjet. Påkjørt bakfra så bakfangeren må skiftes også så det litt ut som det ble litt forskyvninger på bagarommet, men er ikke helt sikker.. Har ingen bilder av skaden, men var en veldig kurrant skade og ikke noe problem å få fikset :) Så er vel ferdig i slutten av neste uke. I tilegg var det en ripe på fangeren som forsvinner.. Må jo prøve å se det lyse i det ;) Er ikke så lenge igjen til jeg kan ta lappen og overta bilen nå :D Gleder meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

For det første fin bil du skal overta der :)

Men j.... irreterende når andre kjører i deg og det er alltid typisk at DU får de største skadene og bilen må på verksted så du sitter uten bil i ukesvis :/

Men heldigvis at du ikke har lappen enda da så du slipper og bekymre deg for det :):) er jo helt sikkert klar til du skal overta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ja, da har jeg hatt oppkjøring idag, sensor sa han holdt på og sovne, og han fant ingen småting han kunne kritisere på i det hele tatt :D:D:D Så da har jeg bare kjørt rundt i bilen min siden 14 og kost meg, hentet folk og kjørt folk rundt omkring :wink: DEILIG! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...