Gå til innhold

Min E46 320D Vurderer salg


spruddel
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jo, takk for det :) Solgte de gamle fordi jeg vil ha 17" da jeg har planer om større bremser, også fant jeg noen ganske kule felger til en god pris :) Blir jobb å holde reint da, men hva ofrer man ikke for skjønnheten? :)

Skadene kom på 10.000,- så det var heldigvis ikke altfor ille. Selv om jeg gjerne kunne tenkt å bruke det på andre ting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk for det :) Solgte de gamle fordi jeg vil ha 17" da jeg har planer om større bremser, også fant jeg noen ganske kule felger til en god pris :) Blir jobb å holde reint da, men hva ofrer man ikke for skjønnheten? :)

Skadene kom på 10.000,- så det var heldigvis ikke altfor ille. Selv om jeg gjerne kunne tenkt å bruke det på andre ting :)

Kunne jo vært mye verre det! Ble hvertfall pent etter utbedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal en tur tilbake å snakke med lakkereren. Jeg ser noen striper etter sparklingen i spesielt lys, så skal spørre om det skal være sånn. Skal sies at jeg er veldig pirkete, så mulig det ikke kan bli bedre :P

Gleder meg også til å se resultatet :) Kommer nok en del bilder her da, så følg med mot slutten av september :D Regner med å bruke en hel lørdag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har pratet med han som lakkerte bilen og han skulle legge på et nytt lag klarlakk, tar det etter neste helg. Har også skiftet til Silvervision blinklyspærer foran, men fikk bare tak i 2 stk, så skal skifte bak så fort jeg får tak i. Skiftet også skiltholder idag og vasket bilen :) Kan legge ut noen bilder snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den 3 stegs polishen din. de røde flaskene. har kjøpt det samme men var lite fornøyd med resultatet etter flaske nr 3. så ut som jeg hadde smurt fett over hele bilen og ikke f. om det gikk vekk heller. tok sikkert 3 vask før bilen så fin ut igjen. tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den 3 stegs polishen din. de røde flaskene. har kjøpt det samme men var lite fornøyd med resultatet etter flaske nr 3. så ut som jeg hadde smurt fett over hele bilen og ikke f. om det gikk vekk heller. tok sikkert 3 vask før bilen så fin ut igjen. tips?

eg og ein kompis har brukt MG tree step fleire ganger på forskjellige biler og har aldri hatt problemer med noe, har brukt både polermaskin og gjort det for hand og resultatet har blitt knall bra kvar gang.

så... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den 3 stegs polishen din. de røde flaskene. har kjøpt det samme men var lite fornøyd med resultatet etter flaske nr 3. så ut som jeg hadde smurt fett over hele bilen og ikke f. om det gikk vekk heller. tok sikkert 3 vask før bilen så fin ut igjen. tips?

Har enda ikke prøvd denne behandlingen, skal ta den nå som høsten nærmer seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da står bilen med helt nedslitt bremsekloss. Bestilte deler igår og hentet hos GS idag, dessverre var framskivene sendt til Bergen mest sannsynlig, så de får jeg vel kanskje torsdag eller fredag.

Har bestilt 4 EBC TurboGroove skiver og Ferodo DS2500 klosser :) Håper å få den i stand på fredag da.

Så må jeg få lagt nytt lag klarlakk på panser så fort som mulig og vente noe uker før jeg tar lakkbehandlingen til Meguiars (3-steps systemet) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig å skifte alt for 1 times tid siden omtrent og har prøvekjørt litt en tur nå :) Ikke bremset noe hardt, må kjøre de inn først, men alt virker greit :) Har noen bilder som jeg legger ut etterpå.

Kan ikke gi deg noen anbefaling på dette enda, men tror det skal bli bra :D Fordelen er jo at skivene er original størrelse og da slipper du å skifte kaliper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...