plumbo79 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Trengte noe å farte rundt i mens ix`n blir pusset opp jeg er lei av å sette den sammen før jeg er ferdig bare forde jeg må på jobb. si hva der syntes. kostet 20k følger med anlegg til 6-7k det er en 91 mod 318i så det er den "dårlige motoren" men den viser ikke antydning til tikking og går forbausende bra for å være en 1,8l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Fin bil dette. Litt små biler? får de ikke større. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 15, 2008 Share Skrevet September 15, 2008 Grei bil for 20 000 det . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plumbo79 Skrevet September 15, 2008 Forfatter Share Skrevet September 15, 2008 Jeg skal ta noen ordentlige bilder snart, er det forresten noen som vet hva det vil koste for den nye 1.8 litern? altså den nyeste i e36 serien.(motoren) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå