Ron Jeremy Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Dette er en meget velholdt bil, kun 3 eiere, all historikk og dokumentasjon følger med, deriblant er alle servicer fulgt på BMW. Importert av meg i 2003, kun en eldre eier før meg, Gundrun på 72... Da var bilen kun gått 73.000km. Eies nå av en nær venn av meg. Bilen er Oxford grønn med beige skinn, en klassisk og lekker kombinasjon. Av utstyr kan det nevnes bl.a mulitratt, automat, PDC bak, soltak i glass m.m. Ettermontert 18" E60 M5 felger, og Hella facelift lykter foran. Bilen fremstår som meget hel og pen, bør sees! Km stand er 125.000km. Selges for kr 99.000.- Fantasibud mottas ikke! TLF til eier: 91559220 Evt pm meg. Bedre bilder kommer senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Haha, denne har eg nettopp lagra i listene mine på finn.no Likte godt interiøret i denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 Haha, denne har eg nettopp lagra i listene mine på finn.no Likte godt interiøret i denne. Lekkert interiør, savner denne. Baksetene ser ikke ut til å være sittet i! Har allerede avtalt en visning Astri, men hadde vært morsomt om noen herfra hadde tatt vare på den fremover, ta en kikk på den da vel? Ryddigre bil skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Skulle gjerne gjort det, men er smått med cash.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 16, 2008 Forfatter Share Skrevet September 16, 2008 3 nye bilder (to fra 05, ett fra idag) her er finn annonsen. http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14803295 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Bilen er nå solgt. Meget bra respons på denne bilen, trodde markedet var tregt... Riktig pris også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg