0hero Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 alt er normalt når jeg vrir om tenningen. det er masse strøm på bilen. men når jeg vrir nøkkelen inn i det siste hakket skjer det ingenting. ikke så mye som et klikk i motor rommet. men eller er alt normalt! hjeelp???
miils Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 har du automat?? glemt å sette den i park??
0hero Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 har manuel...gjelder en m47 motor btw.320d
Gjest Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 hmm, altså det siste hakket, der motoren skal starte? sjekk jording inn på starter/strøm
Torbjørn E39 Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Evt ta av minuspol på batteriet og la den stå slik i 20 min. Sett den på igjen og prøv så å starte. Måtte d på min 525dat da vi fikk noenlunde samme startproblem, elektronikken som hadde hengt seg opp. Forsøkte verdt fort gjort og gratis
0hero Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 tror det kan være batteripolene somer dårlig festet? hørte en som hadde opplevddet mange ganger som mekaniker. trodde det var startern men...ikke så mye som et klikk i den.
Gjest Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 tror det kan være batteripolene somer dårlig festet? hørte en som hadde opplevddet mange ganger som mekaniker.trodde det var startern men...ikke så mye som et klikk i den. Hehe, Faktisk vært borti eksakt det samme selv: p Det var på en mitsubishi Carisma jeg hadde, som jeg solgte til min søster. Den for en stund siden fikk hun problemer med å starte nå og da, prøvde å bytte starter, bytte batteri uten egt noe hell, fant til slutt ut at batteripolskoen på minus siden var dårlig: p
Deep Dish Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Kan også være startsperren som slår inn... Er batteriet i nøkkelen din ok.?
0hero Skrevet September 16, 2008 Forfatter Skrevet September 16, 2008 om en har startsperre skal man kunnekjøre starteren litt...nå går den ikke i hele tatt. var sånn tidligere også,men plutselig en dag så funket den:P venterpå at det samme skal skje nå også! mulig dårlig kontakt en plass?
Bonden Skrevet September 16, 2008 Skrevet September 16, 2008 Dette kan godt være feil med nøkkel eller så kan startsperre (EWS) være aktivert av andre årsaker ganske vanlige problemer dette.
Bmw e39! Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Har det samme problemet med min e39 tds..står nå på verksted å de fant ut at det var ews styreenheten som var defekt=) men var ikke så dyre greiene da=) delen koster 750kr.
Bmw e39! Skrevet November 27, 2008 Skrevet November 27, 2008 Men hva kan årsaken værre til at ews ryker tro??kunne være litt greit å vist=)
stiva Skrevet Juli 24, 2011 Skrevet Juli 24, 2011 Ser det er en gammel tråd,men har problemer selv, hva var problemet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå