Gå til innhold

starter ikke..

Anbefalte innlegg

Skrevet

alt er normalt når jeg vrir om tenningen. det er masse strøm på bilen.

men når jeg vrir nøkkelen inn i det siste hakket skjer det ingenting.

ikke så mye som et klikk i motor rommet. men eller er alt normalt!

hjeelp???

Skrevet

hmm, altså det siste hakket, der motoren skal starte? sjekk jording inn på starter/strøm

Skrevet

Evt ta av minuspol på batteriet og la den stå slik i 20 min. Sett den på igjen og prøv så å starte. Måtte d på min 525dat da vi fikk noenlunde samme startproblem, elektronikken som hadde hengt seg opp. Forsøkte verdt ;-) fort gjort og gratis :-D

Skrevet

tror det kan være batteripolene somer dårlig festet? hørte en som hadde opplevddet mange ganger som mekaniker.

trodde det var startern men...ikke så mye som et klikk i den.

Skrevet
tror det kan være batteripolene somer dårlig festet? hørte en som hadde opplevddet mange ganger som mekaniker.

trodde det var startern men...ikke så mye som et klikk i den.

Hehe, Faktisk vært borti eksakt det samme selv: p

Det var på en mitsubishi Carisma jeg hadde, som jeg solgte til min søster.

Den for en stund siden fikk hun problemer med å starte nå og da, prøvde å bytte starter, bytte batteri uten egt noe hell, fant til slutt ut at batteripolskoen på minus siden var dårlig: p

Skrevet

om en har startsperre skal man kunnekjøre starteren litt...nå går den ikke i hele tatt.

var sånn tidligere også,men plutselig en dag så funket den:P venterpå at det samme skal skje nå også! mulig dårlig kontakt en plass?

• 2 months later...
Skrevet

Har det samme problemet med min e39 tds..står nå på verksted å de fant ut at det var ews styreenheten som var defekt=) men var ikke så dyre greiene da=) delen koster 750kr.

• 2 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...