Mad0z Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 ja, skal vel hente meg noen deler når lønninga kommer inn.. så skal se om jeg finner meg en sånn da =) hehe, okai = ) men da må jeg bare koble det opp ijænn å få det testet da
Mad0z Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 13, 2008 heihei. har ikke skjedd noe på lenge, men sitte på tanken om å bytte til en 6'er. Tenker på 320i med tanken på å få det godkjent ? men er nå ikke helt sikker. jeg vet ikke.. hva tror dere ?
Mad0z Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 18, 2008 så en så hadde jort det sånn hær på et forum. tenkte jog også skulle det
Mad0z Skrevet Oktober 22, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2008 Har skjedd lite i det siste. men nå er jeg vel begynt påan ijenn har skrudd av panstret og sjermene i fronten nu = ) har tadd litt rust på ene innerskjermen også = ) er jo litt rust nede på framskjermene, tror jeg tar det i morgen = ) Er nå litt trangt og rotete men men.. hehe åsså er det nu noen andre bilder å = )
Mad0z Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2008 har tadd ennå mere åverflate rust i fronten å grunnet og lakket det rødt skal vel kanskje en tur i garagen i dag og fortsette da blir det flere bilder
Mad0z Skrevet Oktober 27, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2008 hær e nu nån bilda etter jeg tok åverflate rusten har slipet litt bake med hjulbuen skjerte bort festene til luft filter boksen å grunnet og lakket =) prøvde subben i bilen får å se hvordan det ble
Mad0z Skrevet November 5, 2008 Forfatter Skrevet November 5, 2008 Var i garasjen i dag å spaklet litt. hadde ikke med meg kameraet men skal ta noen bilder i morgen. (tror jeg) hehe.. planen er å få ræva mi i gir å få begynt me den rust sveisinga. men må bare vente på å få lånt meg et apperat = ) så blir jeg å begyne med det. holder på å årne skjermene også så jeg skal sparkle di også å få di pussa å lakket =) har slipet bort rusten på di å lagt grunning over, så det må også pusses og lakkes. åsså har jeg funne ut mere jeg må skal kjøpe til bilen Dempere (gule koni justerbare) Senkefjære ( 60-60 eller 60-40 ??? ) Hva tror dere ?? Ny diff (320i-325i-325Ix) er ikke sikker.. Muliggens nye front lykter. kommer ikke på mere i farta.. men er mere Mads
Mad0z Skrevet November 6, 2008 Forfatter Skrevet November 6, 2008 Hei, fikk tatt noen bilder i dag Mye pussestøv ? hehehe.. hær er etter jeg har sparklet å pusset på take = ) er ikke ferdig hær enda Og så hjul buen bak.. er ikke ferdig hær heller da men hær er nå et bilde Beklager dårlig bildekvalitet.. ikke mitt kamera
Mad0z Skrevet November 16, 2008 Forfatter Skrevet November 16, 2008 har fått pusset litt mere på hjulbuen bak Blir vel å legge grunning eller noe slikt når jeg er ferdig pusset hehe.. blir vell meier jobbing i morgen Legger ut bilder da
Mad0z Skrevet November 18, 2008 Forfatter Skrevet November 18, 2008 Kom en kompiss i går kveld med Intercoolern i går kveld Bilder Blir sikkert å prøvemontert i dag turboen blir kjøpt iløpa uka kanskje oljetrykk, oljetemp og turbo tryks målern også
Mad0z Skrevet November 19, 2008 Forfatter Skrevet November 19, 2008 idag er målere bestilt. turboen får jeg i morgen. så blir vell bilder da Skal kanskje i garagen i dag..
Mad0z Skrevet November 20, 2008 Forfatter Skrevet November 20, 2008 liten oppdatering. fikk turboen i dag. Bilder vi alle liker
Mad0z Skrevet November 21, 2008 Forfatter Skrevet November 21, 2008 Noen så vet om denne dumpventilen funker bra ? en kompiss av meg såm skal selge den så vuderte å kjøpe den Håper på svar Mads
///FredriK.S Skrevet November 21, 2008 Skrevet November 21, 2008 Tøft prosjekt, fortsett å post bilder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå