Mad0z Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 hehe, nei har en bmw e21 323i i bilcross å har hatt en opel å en vw:P men det var ikke noe å samle på hehe, har fått taki det jeg trenger av deler. skal å hente det i neste uka = ) ja, skal se
Mad0z Skrevet Oktober 3, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2008 er ikke helt sikker på det. vet du av noen plasser man kan kjøpe det ? eventuelt pris ?
S.Nilsen Skrevet Oktober 3, 2008 Skrevet Oktober 3, 2008 Koed for eks er noen på forumet som driver og bygger sånne, er usikker på prisen....
Mad0z Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 jeg bestilte en slik i går.. tenkte jeg måtte ha noe jeg kan ha i bilen = )
Nortun Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Bra framgang, virker ikke som du mangler så mye penger xD
Mad0z Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 starta bilen i dag og lot den gå seg varm så begynte det å sprute kjøle vann utav varmeannlegge i biln :S fant ut kor det kom i fra å tok et bilde jeg legger ut så dere får se. kanskje den kan limes ?
E30_Dale Skrevet Oktober 4, 2008 Skrevet Oktober 4, 2008 Bare kjøpe deg ein ny rotor uten turtallssperr og bruke turtelleren fullt ut!
Mad0z Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 er den inne i bilen ? den er til varmeaparate i bilen.. hmm..?
Mad0z Skrevet Oktober 4, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2008 kan noen hjelpe meg ? finner ikke ledningene til den gule kontakten bak speedometre.. kanskje feil speedometer ?? hjelp!! Bilde:
Mad0z Skrevet Oktober 5, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2008 Tenkte jeg skulle legge ut bilder etter jeg kjørte bilcross sist BMW E21 323i hadde bare disse
Nortun Skrevet Oktober 5, 2008 Skrevet Oktober 5, 2008 tøft det der , yay lønning i torsdagen, kanskje invistere i et par deler da hmm
Mad0z Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 kjerringa kjøpte denne monoblock = ) kommer vell løpa uka.. subben også regner jeg med = ) åsså fikk jeg meg en spiller i dag. legger ut bilde av den senere =)
Fliid Skrevet Oktober 7, 2008 Skrevet Oktober 7, 2008 Lekkasjen på pumpen til varmeregister lar seg nok lime, men jeg ville heller kjøpt ny (brukt) pumpe og byttet o-ringene i samme slengen. Husker ikke hva den gule kontakten på instrument blir brukt til ( Ytterst ytterst få som har denne i bruk), men de som er mest vanlige i bruk kun hvit og blå, så ikke rart du ikke finner den gule ; )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå