Gå til innhold

BMW 318i E30 Prosjekt


Mad0z
 Share

Anbefalte innlegg

hei, har fått målerene. men har ikke fått tatt bilder for kamera på telefonen er fucked :P hehe.. men det kommer bilder av målerene snart..

åsså har jeg snakka med koed å har fått årna en liten deal mot at jeg kjører med klistremerker fra dem på bilen :) er jo konge det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

heihei. oioi, det er lenge siden jeg har vorre i garagen.

men er nå ikke noe å gjøre med det.. begyner vell veldig snart på han ijænn.. har fått laga meg en flens så skal sitte under turboen. så den blir jeg å få sveiset på manifoilen når jeg får den. å da er det på han ijenn..

kan nå vise va jeg har invistert meg i nå :P enda ett nytt leketøy :D

15122008461.jpg

15122008457.jpg

Bedre bilder kommer sikkert etter vert :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

fy faen så resspektløst....målere koster jo ikke allverden d ...men arbeidet med å få en ny rute på plass osv...d er jo rimelig ergerlig...hadde innbrudd i min e30 ...bor på sortland ...di tok bare blinklysa :P latterlig....

må få høre om du finner ut noe....får du tips om noe så er d bare å begynne å dra ut negler på folk :)

di sier d mest utrolige da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det er ikke koselig.. vuderer å dra på politi stasjonen i morgen..

ja, det kommer til å bli harde tiltak om man finner ut hvem det er så har jort det.

ikke snakk om om jeg finner det ut. men når jeg finner det ut. blir så iritert for at folk ikke kan oppføre seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei, det såm skjer nå er at jeg mest sansynlig bytter bil med onkelen min.. det vil si at jeg å han bytter en 318i mot en 316. begge er e 30 men den jeg da blir å få er 4 dørs.. ikke like kult men mere praktisk..

blir fortsatt samme motor planer fordeom :D også blir den jeg har bygget til bilcross bil. bilder av den andre kommer etter hvert.. :)

Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...