Brustad Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Meget pen 1992 modell BMW 318is E36 Coupe M42 Sjelden pen KM stand på kun 188.000. EU godkjent september 2008 og betydelig påkostet sommeren 08. Meget fin og godt holdt! Nypolert og fin i lakken. Jeg kjøpte bilen på 186.000 km i februar og har brukt sommeren på og få den i orden. Selges pga at den blir alt for lite brukt! Ett bra eksemplar E36! Helt fri for rust under. Utstyr: 9.5 x 19” Breyton Magic felger med 2 helt nye dekk. (Selges brukte for 19.000,- !!) Ny M3 front med sorte tåkelys Nytt høydejusterbart coilover kit montert mai 08. (Godkjent i vognkort) M-Tech ratt og gir M-Tech bakfanger Vinge bak G-Power effektanlegg med GROM lyd Sort lakkerte lykteinnsatser hovedlys 16” Vinterhjul med nye dekk vinter 08 Hvite blinklys foran og på siden Elektrisk soltak Opplegg med kabler for stor stereo Utbedret teknisk: Skiftet alle pakninger rundt registerkjede Skiftet simmering forkant motor Skifte viftereim og servoreim Nye plugger Stor olje/filter/kjøleveske service Nye klaver håndbrekk begge sider Nye skiver og klosser foran og bak i 2007 Ny frontrute September 08 Nye bærebru foringer foran Ny svingarmsforing bak Har mye bilder, ta kontakt om du vil ha bilde av noe. Pris antydning 79.000,- Jan Tore Brustad jan.tore.brustad@bos.no Tlf: 98 63 44 66 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Pris? EDIT: Så den på finn.no http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=14812747&sid=xz10cba8khV6054907&WT.svl=Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///NJD Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 Helt sinnsykt pen bil!!! Hvor mye legger du ut denna for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Gjeeesp! Ble litt trøtt i går: Pris er 79.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Det er vel forresten bare M3-innsats på orginal fanger du har bak på bilen, ikke orginal M-tech fanger Er det orginal frontfanger med løs DTM-list, eller var den listen støpt fast i fangeren, altså uorginal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OAF Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Må bare si at denne var pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet September 17, 2008 Forfatter Share Skrevet September 17, 2008 Takk for alle positive tilbakemeldinger Er også veldig godt fornøyd med bilen selv, og den er og ser veldig bra ut til og være en 1992 modell ja:) Men når jeg har kjøpt knapt 2.000 km siden februar så blir den for mye stående her i garasjen! Vært bra respons, men ingenting helt konkret enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Mange som etterlyser interiør bilder! Jeg skal ta en vask/shine og få lagt ut noen bilder av dette, men intill videre ett mørkt bilde som i allefall viser M rattet, og girkula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ost_ost_89 Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Perfekt bil utseendemessig:) Lykke til med salget... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Da var bilen solgt, og levert kunde.... Litt trist egentlig! Ønsker ny eier lykke til med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zHk Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Nesten så jeg har lyst på 3 serie jo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Veldig fin bil du solgte der, får håpe vi slipper å se bilde av den liggende på taket, eller stående i grøfta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brustad Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Ja, er akkurat det jeg er mest redd for!! Men tror han som kjøpte den var interessert i og beholde den i go stand, og ta godt vare på den videre:) Litt kjedelig når det er tomt i garasjen også, lurer på hva jeg skal kjøpe nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiohZ Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 faen den var gjennomført lykke til med salget:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 fy faen den var fin. vil ha min sånn fin i lakken også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg