Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

samme erfaringer som mange andre også sitter med. sjøbuse her på forumet sparte jo over 1000kr på sideskjørter ved å kjøpe de på bmw her i sarp istede for schmiedman. så billige er de ikke akkuratt

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

men nå har jo bavaria kjøpt opp GS bildeler? og da steg jo alle prisene , dette er jo en stund siden, men kan huske GS var billigst på det mesten for ca 1 år siden, synd det blir sånn. nå er det koed FTW! :)

Skrevet

Synes Gs har utroli god kundeservice jeg.. all ære til Morgan i bud! Han har ordnet ut mang en ting for meg når jeg har ligget enten i motor rommet eller under bilen og helst skulle hatt delene i går!! Så at gs er dårli på service synes jeg blir feil.. noe stive i pris.. mja.. men har grei rabatt der..

Men dette blir litt som med enkelte andre typer butikker og.. www.dekkonline.com er jo grisebillige på dekk.. dette fordi de selger noe helt jæveli med dekk.. Og Koed er uten tvil størst på bmw deler.. Norge.. sverige. finland og danmark alle bestiller igrunn fra koed! ergo samme prinsipp.. den som seller mest får best pris..

Handler selv mye på koed.. passert 50 000 der.. Og Fredrik og Geir ove er hyggeli og handle med! Har hatt mest med Fredrik og gjøre og han ordner allti ut visst det er noe problemer.. så Generelt sett er jeg fornøyd med begge.. men den lokale bmw forhandler får tommeln i ræva!

Skrevet

KOED har en reklame som sier at "vi er ikke av de største, men vi er definitivt billigst" eller noe i den duren, så jeg er ikke sikker på at det du sier stemmer. Verksteder i landet har som regel avtale med GS/Mekonomen/Autoutstyr og lignende.

Skrevet

hmm muli jeg bommer litt men vet av et par finner som handler der og snakker du med svensker å så nevner de ofte koed.. så muli de ikke er størst men de selger godt vil jeg tro.. men alt etter hva man sammenligner seg me.. firmaet jeg selv jobber for er ikke største lastebil firmaet.. men er største privat eide transportfirmaet etter waagan solgte seg.. så visst de ser seg i forhold til bmw er de små.. og gs har vel muligens verksted avtaler og slikt.. :roll:

MEn fornøyd med begge jeg.. :) men koed er igrunn billigst..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...