Eksos Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Min fars E9 på bildet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emil_j Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Her kommer alle grom bilene fram ! er nydelig å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Jævlig rå de opel manta a er!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Her er min Bmw 1502 cab(!) 75mod. Damn, den var nydelig! Vi hadde en 1602 cab, men den ble solgt til Danmark runnet plassmangel for ca. 1 år siden. Strøken, null rust og fin som bare fy. Ble for mange, mange år siden kjøpt av daværende direktør for Freia i Oslo, synes jeg å huske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Towwy Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Her er min Fiat 128 fra -71 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Her er boblen min.. 1971 1302S. Har siden bildene ble tatt montert hvitedekksider og litt småting.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 feit boble! nydelig farge også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Min fars E9 på bildet her Vakkert! Hadde jeg hatt lagringssted hadde jeg handlet meg en E9... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Her en en gammel C-kadett jeg jeg har stående.. ble veteran i år, så billig bil. har sveisa liiiitt rust under fremskjermene, men ellers er den ganske hel og pen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 feit boble! nydelig farge også! takk Er 299 Technoviolet Kunne igrunn tenkt meg en eldre bmw.. Gjerne e21..hmm Hadde vært gøy med en slik, som såg ganske orginal ut. Bare senket og med 15-16" bbs samt m20b25... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Mye kule biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_smurfen Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 kadetten jeg har stående http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... axdb5o.jpg http://images.bimmers.no/viewer.php?fil ... 5kkd59.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnmfr Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Her en en gammel C-kadett jeg jeg har stående.. ble veteran i år, så billig bil. har sveisa liiiitt rust under fremskjermene, men ellers er den ganske hel og pen. Den var jævli kul:D tøft med brock b1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Den var jævli kul:D tøft med brock b1 Ja den kler de bra i grunnen.. 9x16" rundt hele.. Skal starte å pusse den helt opp nå etter eu-godkjenninga. Få dradd ut bulken på ene fremdøra etter ett ublidt mote med en lyspåle på vinterstid med sommerdekk.. Så blir d nye fremskjermen og frontplate og hellakkering. så etter teknisk fagskole blir det vel motor og understellsbytte hvis alt går etter planen..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå