Thomaz Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 Enig.. Pedalen var jo konstant i bånn.. sladda bra da
Ballder Skrevet September 20, 2008 Skrevet September 20, 2008 Dem har vel just kommet hjem ifra sommerjobbing i Norge, så resten sier seg selv vel....
lloydsb Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Den tåler det, det gjøren. Men så jevla unnvøndig rusing har jeg ikke sett på lenge. Fikk et negativt inntykk, hørtes ikke noe pent ut i det hele tatt. Får håpe den var god å varm i det minste.
lloydsb Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Her er en m30 som får slite litt haha, han lagde jo litt show da:P Sparte ikke på felgene heller ,ikke at de var noe å spare på, hehe. Gått det var sperre på den hvertfall, men å ligge sånn på sperra er tullete.
SteffenM2 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Kommer all den røyken ifra motorn eller dekka?
bård Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Han i den hvite e30 cab'en må jo være formann i e30-klubben.. Hånda ut av vinduet og slappera.. Elegant..
Odd-M Skrevet September 22, 2008 Skrevet September 22, 2008 De som synes den rusinga fremvist i filmer her var ille skulle tatt seg en tur på mc-treff. En motor tåler MYE mer tyning! Det verste eksempelet jeg har sett var en som holdt motorshow på dette viset i 10-15 min. Han holdt bokstavelig full geip til sykkelen tok fyr, hvorpå han fikk en flaske med vann som han helte over flammene samtidig som han fremdeles holdt full gass! Showet stoppet da noe elektronikk konka pga flammer/varme. Dette var en Kawa ZX-12R kjørt 50000 km. Vedkommede person er en svært kjent figur i det miljøet og har holdt på slik siden "tidenes morgen". Det merkeligste er at den på bremsebenk-konkurranse gav nest mest effekt på hele treffet, kun slått av en annen ZX-12R med noe mer tuning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå