Gå til innhold

BMW 535I. Påkostet MYE! *NEDSATT PRIS*


BMW-Coupe
 Share

Anbefalte innlegg

Hva skal til for at alle surrehuer som absolutt skal disse ned og ødelegge salgstråder skal slutte med dette ?

Sorry oot, men jeg blir så forbanna lei av alle XXXXXXX som på død og liv skal blande seg opp i alt mulig annet på dette forumet, og totalt ødefokke folks salgstråder, og spørsmål.

Dette er en bil som er til salgs, ikke en bil hvor det blir bedt om folks meninger om styling osv!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal til for at alle surrehuer som absolutt skal disse ned og ødelegge salgstråder skal slutte med dette ?

Sorry oot, men jeg blir så forbanna lei av alle XXXXXXX som på død og liv skal blande seg opp i alt mulig annet på dette forumet, og totalt ødefokke folks salgstråder, og spørsmål.

Dette er en bil som er til salgs, ikke en bil hvor det blir bedt om folks meninger om styling osv!!!!

WORD! ;)

*Ikke min bil, bare en hjelpende hånd her*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gud hjelpe . jaja 105,000 kr for en gammel bimmer ? påkostet 140,000 ? uvirkligt ? må jo verre gull felger og gull topp ?`ting rimer ikke

må du rulle inn litt her da.. han har sendt bilen på hellakering på merkeverksted han har sendt bilen bort for og bytte motor.. aner ikke åssen han har fått tak i denne motoren.. men hvis han ikke har noen kontakter som kan hjelpe han litt med dette så blir dette veldig fort veldig mye penger.. det blir ikke 140K men han har jo fått gjort endel annet med bilen også..

lykke til med salg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er mye unødvendig kritisering her. Di som synes bilen er for dyr burde heller klikke seg tilbake å spare seg for unødvendige dårlige kommentarer. Selgeren justerer vel prisen etter etterspørsel å da er det ingen vits å drive med sånt tull. Å det er mange som liker plast selv om ikke jeg er tilhenger av det selv,må andre få lov¨å like det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...