sornes Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Begynner å bli JÆVLI lei av bimmers... er stort sett bare apekatter såm sitter her... går det fan ikke ann å style bilen uten at dere idioter skal kritisere det? SMAK Å BEHAG liker dere ikke det så gi fan i å skriv det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 normalt folk reagere når folk hiver masse plast og glassfiber på bilen og øker prisen med 70 % er jo lureri . bilen er jo 20 år gammel . Får jo e 39 serien til denne prisen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3rnie Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 enig med eriksen, tror ikke kiloprisen på plast ligger så høyt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flo1 Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 må dere slutte da. la han prise bilen sin slik han vil. om ingen her inne vil kjøpe den så gi faen i klag på alle andre. kansje han liker bilen sin akkurat slik som dere gjør. Spør engang til, følger det med orginale fangere osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 stilte bare ett spørsmål. kansje jeg er intressert vøttø. det var ikke deg jeg siktet til, om det svaret der var rettet til meg.. : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell-vidar Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 flott bil, fix den ødelagte nettingen å heller sette inn sort. syns dette ser ut som en flott bil. lykke til med salget. og til dere andre, alle har sin smak, slutt å diss ned hva som er bra å dårlig etter deres synspunkter!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius325i Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Hva skal til for at alle surrehuer som absolutt skal disse ned og ødelegge salgstråder skal slutte med dette ? Sorry oot, men jeg blir så forbanna lei av alle XXXXXXX som på død og liv skal blande seg opp i alt mulig annet på dette forumet, og totalt ødefokke folks salgstråder, og spørsmål. Dette er en bil som er til salgs, ikke en bil hvor det blir bedt om folks meninger om styling osv!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Hva skal til for at alle surrehuer som absolutt skal disse ned og ødelegge salgstråder skal slutte med dette ? Sorry oot, men jeg blir så forbanna lei av alle XXXXXXX som på død og liv skal blande seg opp i alt mulig annet på dette forumet, og totalt ødefokke folks salgstråder, og spørsmål. Dette er en bil som er til salgs, ikke en bil hvor det blir bedt om folks meninger om styling osv!!!! WORD! *Ikke min bil, bare en hjelpende hånd her* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriksen Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 gud hjelpe . jaja 105,000 kr for en gammel bimmer ? påkostet 140,000 ? uvirkligt ? må jo verre gull felger og gull topp ?`ting rimer ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SanMiguel Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Ser ikke ut som det hjalp på så fryktelig. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
feedon Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 gud hjelpe . jaja 105,000 kr for en gammel bimmer ? påkostet 140,000 ? uvirkligt ? må jo verre gull felger og gull topp ?`ting rimer ikke må du rulle inn litt her da.. han har sendt bilen på hellakering på merkeverksted han har sendt bilen bort for og bytte motor.. aner ikke åssen han har fått tak i denne motoren.. men hvis han ikke har noen kontakter som kan hjelpe han litt med dette så blir dette veldig fort veldig mye penger.. det blir ikke 140K men han har jo fått gjort endel annet med bilen også.. lykke til med salg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olethomas Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Synes det er mye unødvendig kritisering her. Di som synes bilen er for dyr burde heller klikke seg tilbake å spare seg for unødvendige dårlige kommentarer. Selgeren justerer vel prisen etter etterspørsel å da er det ingen vits å drive med sånt tull. Å det er mange som liker plast selv om ikke jeg er tilhenger av det selv,må andre få lov¨å like det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 dette viser bare en ting.. det er for mye useriøse drittunger her.. la mannen selge bilen sin i fred.. bilen var grei den=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg