prebols Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Hadde ikke 318is skiver bak orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 is har samme understell som 325 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 I og med jeg har det ganske travelt så setter jeg ned prisen til 40k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 vi du selge azev felgene utenom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Ja, se:http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=91315&highlight= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Skal du på Våler i helgen med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Hei Raymond, Var i dk i helgen dessverre. Er du interessert i bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Fortsatt interessert jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Er du interessert i bilen? Jeg er litt på utkikk etter en 2-dørs E30, men ble litt skremt av rusthullet. Ellers så var bilen interessant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel C. Skrevet September 23, 2008 Forfatter Share Skrevet September 23, 2008 Fortsatt interessert jeg Bare å handle det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet September 23, 2008 Share Skrevet September 23, 2008 Fortsatt interessert jeg Bare å handle det hehe...hadde passet best å bytte.. Men vi får se.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 lyst på en av mine biler? så kan jeg ta din som delbet! 99 316i og 03 320ci M-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Tenkte jeg skulle informere om at han som har bygd om denne bilen, vet _veldig_ godt hva han driver med, så absolutt inget dumt kjøp. Girer veldig tight og fint, og motoren går som en klokke. Denne motoren har tidligere stått i en 325ix automat(mindre høyturtallskjøring), kjørt av en eldre kar, såvidt jeg har forstått. Motoren ble overhalt veldig godt ved ombygging, og motorfester osv er bla forsterket. Grunnet til at jeg vet dette om motoren, er at det var meg som tok den ut av den forrige bilen. Motoren er også 91 modell. Sist gang jeg så bilen, fremsto den som en veldig hel og fin bil, bortsett fra de små rusthullene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg