eirikbr Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Nytt Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moni-bmw-power Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Så bra ut dette.. Lykke til husk mange bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Ser ut til å bli et kult prosjkt dette, Pøs ut med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 intr i å kjøpe brock b1 felgene av meg? 8000,- for 4 felger med helt nye dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 intr i å kjøpe brock b1 felgene av meg?8000,- for 4 felger med helt nye dekk! har alerede kjøpt, så desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Ser spennendes ut = ) Hylle, Hva slags dim. er felgene på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Ser spennendes ut = ) Hylle, Hva slags dim. er felgene på ? dim på hva? har ikkje fått felgene enda:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Var ment til "Hylle", men tar det pm med han ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkroer Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Hvilket turbo kit er dette??? har du noe hjemmeside til de?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Har en komplett M20B20 motor viss du trenger noe deler,såg innsug og LMM var nevnt. Lykke til med bygginga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Hvilket turbo kit er dette??? har du noe hjemmeside til de?? http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 06.c0.m245 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 dette blir bra lykke til, og som sagt...husk masse bilder, eg angre som en hest på att eg ikkje tok meir bilder til min tråd :S:S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 dette blir bra lykke til, og som sagt...husk masse bilder, eg angre som en hest på att eg ikkje tok meir bilder til min tråd :S:S hei, har tenkt å kjøpe meg turbokitt ifra ebay. har du også kjøpt ditt turbo kit derifra? isåfall fungerer det bra, å det vart ikkje noe tull? er ikkje interisert i å kjøpe katta i sekken her er linken til det jeg har tengt å kjøpe: http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 06.c0.m245 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NeonMuffler Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 kult, har også 320i turbo mye effekt skal du gå etter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbr Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 kult, har også 320i turbo mye effekt skal du gå etter? har teng meg irundt 250-300 du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå