Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Bli bra dette ja ; ) plenumet du viste meg bli helt sikkert topp ;D

får spare litt no da vettu, istede for å drikk opp alt

hehehe :) skal spare for fult nå ja!

Skrevet
ser bra ut dette blir morro med turbo det kan jeg skrive under på. er det plenium eller trykkboks du har laget hvilken vei har du tenkt den?

ja gleder meg som bare det jeg! Blir begynt med skruinga i vinter e plana :) Er plenium ja, med den bredeste siden frem, skal e lage et feste på hullet hvor e skal feste gass spjeldet.

Skrevet
Hvilket turbo kit er dette??? har du noe hjemmeside til de??:)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 06.c0.m245

Litt treigt svar, jepp eg har kjøpt på ebay. Har brukt dette sammenhengende i 3-4 mnd på en m20 b25 uten problemer i tilegg til 1.5 mnd på en m20 b20, denne gjekk tapt pga kraftig rådebank, veldi gamle lager foresten.

Eineste eg har å klage på att ar turboen er litt treig i spool up`n, fekk en veldi grei effekt økning på begge motorene med original innmat :)

Skrevet
Hvilket turbo kit er dette??? har du noe hjemmeside til de??:)

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/_Car-Tru ... 06.c0.m245

Litt treigt svar, jepp eg har kjøpt på ebay. Har brukt dette sammenhengende i 3-4 mnd på en m20 b25 uten problemer i tilegg til 1.5 mnd på en m20 b20, denne gjekk tapt pga kraftig rådebank, veldi gamle lager foresten.

Eineste eg har å klage på att ar turboen er litt treig i spool up`n, fekk en veldi grei effekt økning på begge motorene med original innmat :)

ok, er akkurat det samme kittet som jeg tenker på, ble tilsammen med frakt og toll da? :P kjører du på høyt trykk med det du nå da?

Skrevet

Eg betalte mykje meir enn du kjem til å gjer siden dollaren låg høgre da, trur det kom på 7200, mange som trudde grenrøret skulle ryke med eingang, men det holde som faen :)

Skrevet

No kjøre eg 0.5, det er nokk til å rive stål felger i hjulspinn med clutch og brems i 60km/t ;)

Skrevet
No kjøre eg 0.5, det er nokk til å rive stål felger i hjulspinn med clutch og brems i 60km/t ;)

hørest lovende ut :)

hvor mye ble det tilsammen med frakt og toll da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...