Holberg Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Ja! er jo ikke noe problem:D Men lurte på en ting, om dette er en orginal mtech så er det vel kjørecomp? Så ikke ut sånn på bildene:S
plugg69 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 det må jeg ærlig si at jeg ikke vet.. men det er vel i det minste m-stoler og m-understell, pluss skjørt og fangere.. åssen modell er det?
plugg69 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 hmm. iallfall alle tds'ene jeg har sett på har hatt full pakke med stoler, senk og m fangere...
Holberg Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 Er full plastikk, og senket 2cm som var "orginalt" eller noe.. men men, får se! Gleder meg egentlig som en unge til ny bil nå, var og så på en auda a41.8t også.. men blir ikke det samme som en bmw uansett..
plugg69 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 hehehe:P blir sikkert bra........ auda.. fire nuller i grillen og ett bak rattet...
Holberg Skrevet September 21, 2008 Forfatter Skrevet September 21, 2008 hmm, ble usikker på denne. Feil vi fant: Manglende lys på "lysreguleringsbryter", "vifte kontroll" Toppdekselpakning gåen oljelekasje bak??(hva kan dette være:o) Diffuser var kappet for 2 potter (ikke særlig pent) Muligens litt frieksos...
maurtin Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 toppdekselpakning koster en hundrings og den skifter du på minutter, om det er så lite frieksos at du er usikker på om det er frieksos så kan det ikke være mye;) diffusor koster en 1000lapp. Hva legger du i oljelekasje bak?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå