///Stokk1 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Syns du sa du hadde pressa panseret opp ett par cm jeg.. (referer til bildene ovenfor) Hva har skjedd ? Hehe, ja det kan du si.. Nei var en idiotisk forbikjøring på sporete vei.. Skulle aldri skjedd, men får ikke gjort om det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 nei det gjør du ikke.. så ingen ting å tenke på.. Gikk det bra ellers? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Retter du den bilen er du sjuk!! Sett i bur å kjør bilcross! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 nei det gjør du ikke.. så ingen ting å tenke på.. Gikk det bra ellers? ja forsåvidt.. litt stiv i nakken, ellers bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Retter du den bilen er du sjuk!! Sett i bur å kjør bilcross! Blir rundt 23 lapper for alt som er tenkt.. Finner jg noe bedre til den prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 23k for å få den bilen der slik den var før du taka?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Jupp, drøye 15 for oppretting av tak og lakkering.. Så har du bare resten igjen.. Fjørnbein, bærekula, frontfanger, ruter, høyre framdør, begge framskjermene + sikkert andre ting som jg ikke kommer på i farta.. Skal jo ikke akkurat inn på deleverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Det der bør du få ei skriftlig avtale på! den takplata må byttes, viss ikke det blir gjort så får du ett tak med tjukke sparkellag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 hmm.. det er mulig, slik som jg har fått hørt av oppretter skulle det visst være mulig å få retta det opp slik som det var.. mulig det ser verre ut på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 jaja, får du bilen slik den var før taking for 23k så slå til! Men få det for all del skriftelig! Veldedighet vil jeg kalle det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Ja kjør på med skiftlig avtale.. Normalt sett sånn jeg ser det får du ikke retta det der for under 40 000 kroner.. 15 000 kroner holder ikke til lakkering engang, og tillegg kommer alle delene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Februar 28, 2009 Share Skrevet Februar 28, 2009 Kjøp deg ny e36. Det der vil jo bare gi deg plager. Har han oppretteren sett bilen? 20k for lakk på en bil som er i orden er normal pris. Hva med motor osv? Er det i orden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Stokk1 Skrevet Februar 28, 2009 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2009 Motor er i orden:) Bilen ble hellakkert i vår, det kom på 6000 kr (minus tak som ikke ble lakkert). Bilen ble da lakkert i orginal Diamondschwarz, noe det muligens blir nå også. Det er en privat person som lakkerer, ikke et lakk-firma. Nedpussings jobben må jeg stå mest for sjøl, er vel dette som kommer til å ta tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Det jeg kan se av skader er ny frontrute, koster 4000 ny, så har du to nye dører, og de får du vel brukt for 1000 kr per stykk du må bytte.. To nye fremskjermer, og her kjøper du nytt i stedet for halvt gjennomrustede. Regn med 3000 kroner her fort (uten å ha sjekket prisen), takplate vet jeg ikke engang prisen på. Panser må vel også byttes, 1500 for brukt. Ny grill 1000 lappen. Frontfanger 2-4000 kroner.. Da er du i 15-20 000 bare i synlige skader, og så spørs det da på resten av bilen.. Så spørs det jo da på hvor mye de tar for å utføre jobben, men verkstedjobbing er jo 800 kr timen + moms, og det der får du ikke engang begynt på for under 5000 kroner.. Litt usikker, men går ut fra at de må måle den opp i jigg for å se om det er skjedd noe med A stolper, eventuelt med rammenvangene foran.. Nei hvis du får fikset den der for under 30 000 så unner jeg deg det.. Som regel ville jeg sagt at det ikke finnes tvil i mitt hode om at den der blir kondemnert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Mars 1, 2009 Share Skrevet Mars 1, 2009 Regnestykket er forsåvidt ok. Men når Nedre bærebro er... Vekk! Ja da har nok de langsgående vangene fått seg en real trøkk. Hvertfall er venstre framskjerm så hærpa att jeg nekter å tro att en ny skjerm passer å blir stående der den skal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå