Gå til innhold

Min Førstebil: E36 320i Sedan (Vrak 28/02)

///Stokk1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 86
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jupp, drøye 15 for oppretting av tak og lakkering..

Så har du bare resten igjen.. Fjørnbein, bærekula, frontfanger, ruter, høyre framdør, begge framskjermene + sikkert andre ting som jg ikke kommer på i farta..

Skal jo ikke akkurat inn på deleverksted

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor er i orden:)

Bilen ble hellakkert i vår, det kom på 6000 kr (minus tak som ikke ble lakkert). Bilen ble da lakkert i orginal Diamondschwarz, noe det muligens blir nå også.

Det er en privat person som lakkerer, ikke et lakk-firma. Nedpussings jobben må jeg stå mest for sjøl, er vel dette som kommer til å ta tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kan se av skader er ny frontrute, koster 4000 ny, så har du to nye dører, og de får du vel brukt for 1000 kr per stykk du må bytte.. To nye fremskjermer, og her kjøper du nytt i stedet for halvt gjennomrustede. Regn med 3000 kroner her fort (uten å ha sjekket prisen), takplate vet jeg ikke engang prisen på. Panser må vel også byttes, 1500 for brukt. Ny grill 1000 lappen. Frontfanger 2-4000 kroner.. Da er du i 15-20 000 bare i synlige skader, og så spørs det da på resten av bilen..

Så spørs det jo da på hvor mye de tar for å utføre jobben, men verkstedjobbing er jo 800 kr timen + moms, og det der får du ikke engang begynt på for under 5000 kroner.. Litt usikker, men går ut fra at de må måle den opp i jigg for å se om det er skjedd noe med A stolper, eventuelt med rammenvangene foran..

Nei hvis du får fikset den der for under 30 000 så unner jeg deg det.. Som regel ville jeg sagt at det ikke finnes tvil i mitt hode om at den der blir kondemnert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...