316 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Vet ikke noe mer enn det som kommer frem i annonsen. At det er grisestygg styling på den, at den har gått rimelig langt, og at den har blitt herjet med.
Thomaz Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Nå for du gi deg Mats.. Syns ikke den stylinga er så verst jeg (å jeg er ikke spes fan av overjåla biler).. Å km er da ingen ting kontra hvor gammel den er..
robel Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Må ikkje vurdera det sirkuset av en bil Jørn Ser jo ikkje ut ;p
316 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Nå for du gi deg Mats.. Syns ikke den stylinga er så verst jeg (å jeg er ikke spes fan av overjåla biler).. Å km er da ingen ting kontra hvor gammel den er.. Klar over det, men... Dette var langt i fra pent! Jeg er av den oppfatningen av at den som klistrer på bilen sin slik forferdelig styling ikke behandler resten av bilen på en forsvarlig måte heller. Hadde det vært snakk om en strøken org. E30 cab som hadde gått like langt, hadde jeg mye heller tatt den.
GiljeN Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 har ikke tenkt å kjøpe den men en kompis har å den røyk etter en time sprukken topp vil jeg tro kjøle vannet renner rett ned i bunnpanna :S selger nekter å ta den tilbake.samt selger ikke oppga en hel hau av feil på bilen som kom fram dagen etter i litt sol lys å bilen viser seg å være helt på tur teknisk sett ingen som kjenner til gamle eieren ?
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Lærepenge: alltid undersøk nøye FØR du kjøper noe. Mørket kjuler mange hemeligheter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå