Ca///e Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Handlet meg bil i går og venter på at den skal bli sendt fra Tromsø. Før jeg får tatt noen bilder selv legger jeg med noen annonsebilder av godbiten Lurer på om ikke jeg gleder meg litt til jeg får den gitt.... Også var det dette vakre maskineriet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Nydelig bil! Også med manuell kasse da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Så du mener altså å si at du ikke fløy opp og kjørte den ned? Jeg har henta 2 biler i stavanger på 1 mnd. Flydd ned, kjørt opp, kjørt samme bilen ned og kjørt opp nybilen igjen... 210 mil hver vei men alltids gøy med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ca///e Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Nydelig bil! Også med manuell kasse da... Ja, må si jeg gleder meg til å prøve den. Merker at det kan bli lenge å vente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå