Dirty Skrevet September 19, 2008 Skrevet September 19, 2008 den veien er det morro å kjøre litt gris på. vis jeg tenker på samme vei. veien er egentlig brei overalt. så går fint ann å møte biler. men bilen så usetvanlig hel ut. eller ?
lloydsb Skrevet September 20, 2008 Forfatter Skrevet September 20, 2008 den veien er det morro å kjøre litt gris på. vis jeg tenker på samme vei. veien er egentlig brei overalt. så går fint ann å møte biler.men bilen så usetvanlig hel ut. eller ? ser sånn ut i følge bildene.. men
vetu03 Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Ja, jorde jo det... Men er nok ikke mye brukendes etterpå... Bra det gikk som det gikk da, at alle overlevde!!
Gunnar Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 De hadde nok englevakt som traff vannet - mye snillere enn en fjellvegg. Det er nok årsaken til at både bilen ser fin ut og at alle overlevde.
Springsteen Skrevet September 21, 2008 Skrevet September 21, 2008 Blir vel ett litt hakkete bremsespor hvis man tramper skikkelig til med abs på tørr asfalt?Forresten er den veien der bøde bredere og finere enn mange veier på vestlandet der det virkelig svinekjøres. Vet også om både ulykker og dødsulykker på slike veier da, der det er snakk om fort opp mot og over 200.. - Ikke mye lurt!! Hadde nettopp besøk fra Bodø, han la merke til at folk kjørte grådiig fort i forhold til og uavhengig veiene her i byn. Folk trør på så det lukter svidd på de smaleste drittveiene. Det er ikke rart at folk smeller en gang i blant. Uungåelig egentlig. Når det gjelder veiene i Bergen og vestlandet generelt synes jeg disse er skammelige. Og når dem i tilllegg graver opp veiene i hytt og pine, sånn at folk sitter timesvis i kø hver dag(i tillegg til vanlig rush), er det ikke levelig. Offentlig skal bensin og miljøet spares til den store gullmedaljen , men gammel grov asfalt og køkjøring er jo da ikke ideelt.. Men så taper jo staten penger hvis vi kjøper mindre bensin, og det vil de jo egentlig ikke. Når en så kan lese at selskapene sitter igjen med 1.20kr/liter bensin, kan en selv tenke seg hvem som tar pengene. Virker som det er en offentlig antagelse at vi kjører bil om morgen bare for å være skikkelig irriterende. Ingen forståelse for det er noen som har behov for å kjøre til jobb. Og buss er iallefall helt håpløst her. Jeg tar bussen til og fra skolen fordi det er dyrt med parkering (fjernet studentparkering ja ) og bompenger, og bruker pga dette over en time på venting-sitting i buss- gåing fra nærmeste stopp til skolen. Denne turen tar i bil ved vanlig/sakte fart ca 10 min (fyllingsdalen-> møllendalsveien for dem som er kjent). Og det er ikke så festlig å sette seg inn på bussen når den er full i "skrullinger" og lukter mugg og våt ræv. Som resultat av ting jeg har sett på buss, sitter jeg meg aldri ned på bussturer De setene har fått mye rart på seg! Så hvis noen her tar 60-ruten i halv 9-tiden og ser en med en grønn jakke som står selv om det er ledige plasser, da er det gjerne meg Når sporet jeg virkelig helt av Over og ut, på tide å stå opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå