lloydsb Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 http://www.lindesnes-avis.no/artikkel.asp?Artid=175888 De må ha hatt endel fart, ja. mangle et bilde på nettavisa, det andre i avisa kan man tydlig ser sporan etter oppbremsing. Gått det gikk så godt ! Noen fra Konsmo(KJØNNSMO)\byremo som kjenne te dette litt bedre?
lloydsb Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Ganske solid autovern. ja, er det men i dette tilfelle ble de ikke akkuratt knust... ble mer et hopp\rampe
Dirty Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Ekstrem korttidshukommelse Ulykken skjedde presis 2, 5 kilometer sør for stedet hvor Jens Torje Rydlende (18) ble drept fredag 16. mai i år på firehjuling. – Det viser jo egentlig bare korttidsminnet til ungdom. Spørsmålet er hvordan man skal få banket inn i skallen deres at bil er et velegnet drapsmiddel. Å heve aldersgrensen for bilførere er uansett ikke rette veien å gå. Det er kanskje interessant å diskutere akademisk i storbyer hvor sertifikat ikke er like nødvendig, forteller Damkås ja det var jo måten å gå fram på. Damkås er ikke god, kjører rundt på kvelden i privatbiler å lusker i garasjer.
316 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Rart at felgen tilsynelatende ser hel ut etter en klatretur over der, for så å kjøre utfor ned bakken der.
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Så ikke ut om den glupete plassen å griekjøre på... De skal være VELDIG glad for at alle klarte eg. Kunne blitt stygt...
ChrZZ Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Er det bare jeg som har misforstått ABS? Dvs, når man bråbremser med en bil med ABS, så gir vel ikke det noen bremsespor? Står at det var bremsespor..
Lairschu Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Er det bare jeg som har misforstått ABS? Dvs, når man bråbremser med en bil med ABS, så gir vel ikke det noen bremsespor? Står at det var bremsespor.. Kliner man inn bremsen hardt nok så sklir man med abs også, det har iallefall jeg erfart.
Lars89 Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Er det bare jeg som har misforstått ABS? Dvs, når man bråbremser med en bil med ABS, så gir vel ikke det noen bremsespor? Står at det var bremsespor.. Kan jo være at ABS ikke virker. Ikke ukjent problem på E46. Vil heller tro det er skrense/sklispor. Selv ikke ABS og ESP klarer å redde deg hvis farta er høy nok.
lloydsb Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 kan komme bremsespor fordeom.. Men dere skulle ha fått sett bilde som var i avisa... Der så man tydlig bremsespor.. Er ei nokså rett slett. bilen\veien må ha gjort at den ble dradd til ei side og han har reagert får mens han har bremsa har han fått en sladd mitt på strekka, før han gikk i vannet... Men skal ikke mye til når man trør foten i gulvet og all vekta blir forskyva fram. da er det ikke mye grep igjen på bakhjul. Rattes det vilt da sier det jeg jo selv
skisseper Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 De har sannsynligvis hatt stor fart. At de overlevde er enten et under, eller så har de hatt usigelig mye flaks. De kunne enkelt omkommet alle fire, sier Damkås. Er det ikke et under når man har usigelig mye flaks? Politimester bastian det der i en litt kvassere form.
Hansh Skrevet September 18, 2008 Skrevet September 18, 2008 Blir vel ett litt hakkete bremsespor hvis man tramper skikkelig til med abs på tørr asfalt? Forresten er den veien der bøde bredere og finere enn mange veier på vestlandet der det virkelig svinekjøres. Vet også om både ulykker og dødsulykker på slike veier da, der det er snakk om fort opp mot og over 200.. - Ikke mye lurt!!
lloydsb Skrevet September 18, 2008 Forfatter Skrevet September 18, 2008 Blir vel ett litt hakkete bremsespor hvis man tramper skikkelig til med abs på tørr asfalt?Forresten er den veien der bøde bredere og finere enn mange veier på vestlandet der det virkelig svinekjøres. Vet også om både ulykker og dødsulykker på slike veier da, der det er snakk om fort opp mot og over 200.. - Ikke mye lurt!! kan nok tenkes det ja.. de har hverfall fått en skrens mitt på sletta der ser man sporene tydlig! At de har hatt nærmere 200 ser jeg ikke bort ifra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå