Sagen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Har lett litt rundt etter replica av Alpina Classic-felgene, uten hell. Er det noen som vet om disse finnes i replica? Og evt HVOR kan man få fatt i dette? Om noen vet priser, er det kjempeflott med info om det også. Både orginale og replica evt. Størrelse er 20" eller 19". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 koed.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 koed har vel bare i 16"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Oki, det var orginale. Noen som kjenner til replica? Regner med å dra til Tyskland for kjøp av felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Ingen som vet om replica finnes?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Nop men jeg har noen orginale 20" liggenede. uten dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Nop men jeg har noen orginale 20" liggenede. uten dekk! Mmmm.... 6 mnd for tidlig for meg, da de trolig vil se LITT snåle ut på en Mitsubishi Carisma Du skal ikke ha dem på selv da? Ser jo fantastiske ut på e38! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Mine replika felger ble kjøpt hos Schmiedmann, men de klarte ikke å fremskaffe sånne felger lenger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Ebay ebay ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Er jo litt på Ebay ja, men lurte bare på hva evt replica kostet nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sagen Skrevet September 20, 2008 Forfatter Share Skrevet September 20, 2008 Noen som forøvrig vet om de nye alpina classic (til e65), finnes til e38? Denne: Det er litt smalere i senterkoppen... Til sammenligning de "gamle": Er jo enda lekrere de nyeste, men koster vel deretter også?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 syns de gamle ser mye bedre ut jeg da. de nye ser bare spinkle ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Synes også den "gamle" er finest.! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Nop men jeg har noen orginale 20" liggenede. uten dekk! Pris på disse da i såfall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Synes også den "gamle" er finest.! Amen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå