m3k Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 noen som vet hvordan man senker e61 bak med nivåregulering, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Gjøres på bmw verksted med diagnose utstyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Det er riktig. Eventuelt kan det brukes stag på fra nivåreguleringen til bærebroa. Bilen senkes da av seg selv med disse stagene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3k Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 hviken føler er det som føler på høyden bak? det er 2 stk h og v side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Staget går vel fra nivåreguleringen til bærebroa, mener jeg å huske. Hør med HARTGE, jeg har stagene fra de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3k Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 vet du hvor mye kortere de er enn orginalt da? hvor mye har du senket? har du byttet på begge følerne bak?hartge hadde ikke på lager i norge nå, jeg skal senke til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Jeg er ikke sikker på hvor mye kortere stagene er bak, desverre. Det ble byttet på hver side. Har senket 30mm foran og brukt stagene bak. Om jeg ikke husker feil var vel HARTGE stagene 7-8cm, jeg antar at original stagene er rundt 10cm pluss minus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå